Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

SugaryPanther19

SugaryPanther19

22-07-2021 om 17:55

LoveCats! schreef op 22-07-2021 om 17:49:

[..]

Ik vind persoonlijk geel ook niet zo'n mooie kleur.

Ja, geel is niet zo mooi. Wel verschillende kleuren groen. Dat hele licht groen, met bosgroen ofzo.

Ik vind de grijze achtergrond heel prettig. Ik zou het ook fijn vinden als de hartjes weer grijs worden, ik vind dat roze wel heel erg opvallend.

Ik vind de huidige kleur en uitstraling wel prettig. Lekker rustig, leest fijn!
Roze is niet mijn favo kleur, maar maakt me verder ook niet uit. 
De hartjes in accentkleur vind ik wel storend. Zwart zoals ze waren vielen ze ook prima op. (En eventueel zwart zonder kader zullen ze dat nog steeds doen.) Ik vind het trouwens wel een leuke functie.

Huisregels en faq zouden voor mij ook niet in accentkleurachtergrond hoeven. (Maar heb ik niet zo'n last van mocht dat wel zo blijven.

ik ben ook voor de hartjes weer zwart en zonder kader.

Knuddestudder schreef op 22-07-2021 om 14:19:

Even een opzetje met hoofdkleur groen: https://postimg.cc/JywWBNZR

Ik vind het zelf te zoetig worden en vind de grijze achtergrond met witte content zoals op viva eigenlijk het prettigst. Lekker neutraal en rustig. Dus wel net andersom dan hier.

Ik had er een heel ander idee bij. Grijs gewoon grijs laten en het roze vervangen door groen. 

redbulletje schreef op 22-07-2021 om 16:04:

[..]

Misschien dan het wit in een lichte tint van dat okergeel wat rechtsboven gebruikt is?

Persoonlijk vind ik het heel fijne warme kleuren om bij te cocoonen. Itt tot het kille grijs en hardroze.

Iew, nee, geen okergeel. Dat vind ik een piskleur.

Ik vind de grijze kleur niet heel storend, het witte en grijze kan ook nog andersom. 

Het roze een andere kleur vind ik prima, inderdaad iets van een mooie groene kleur, of blauw. Ik hou van blauw 

De hartjes zijn weer grijs .
@Viafora-team: Jullie zijn wel toppers hoor

Heda schreef op 22-07-2021 om 21:46:

Ik vind de grijze kleur niet heel storend, het witte en grijze kan ook nog andersom.

Het roze een andere kleur vind ik prima, inderdaad iets van een mooie groene kleur, of blauw. Ik hou van blauw

Jaaaa blauw is ook goed, mijn lievelingskleur! 

Maree schreef op 22-07-2021 om 22:59:

[..]

Jaaaa blauw is ook goed, mijn lievelingskleur!

Mijne ook. Ik ben team blauw! 

Kunnen we asjeblieft af van die Glamira reclame? Ik heb al 100 keer per ongeluk hierop geklikt. Ondertussen denkt Google dat ik ga trouwen en krijg ik niks dan ads voor trouwringen.

Red_Velvet schreef op 22-07-2021 om 23:11:

Kunnen we asjeblieft af van die Glamira reclame? Ik heb al 100 keer per ongeluk hierop geklikt. Ondertussen denkt Google dat ik ga trouwen en krijg ik niks dan ads voor trouwringen.

Die heb ik nog nooit gehad. Misschien per ongeluk laatst via een andere site bezocht?

Lollypopje schreef op 22-07-2021 om 23:12:

[..]

Die heb ik nog nooit gehad. Misschien per ongeluk laatst via een andere site bezocht?

Hm dat zou ook nog goed kunnen idd. Er zijn nog sites waar ik altijd per ongeluk op die ads loop te klikken. Ik kan geen trouwringen meer zien ik ga doen alsof ik een puppy wil kopen, misschien krijg ik dan hondjes in de plaats.

ik ben fervent 'optel'topic deelnemer. googles algoritme is helemaal van slag: nagellak, treinen, bevolkingsaantal dorpje in amerika, speelgoed, poker, een speedboot, versleten schoenen, pokemon.. 

Rondstruiner schreef op 22-07-2021 om 22:35:

De hartjes zijn weer grijs .
@Viafora-team: Jullie zijn wel toppers hoor

Helemaal eens! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.