Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Rose85 schreef op 22-07-2021 om 08:52:

[..]

Actieve topics - Is net op gereageerd en dus actief.
Nieuwe topics - Topics die net zijn gestart.

Ik denk dat je actief bedoelt ipv recent?

Hoi, nee in het balkje rechts staat ‘recente topics’, maar volgens mij is dat een andere lijst dan ‘nieuwe topics’?

Recente en actieve topics is hetzelfde - tenminste: als ik klik op ‘meer actieve topics’ dan kom ik in een lijst genaamd ‘recente topics’. Nieuwe topics zijn net geopend/gestart, in actieve/recente topics is net gereageerd. 

CharliesA schreef op 21-07-2021 om 17:54:

[..]

Misschien een klein experiment in een latere fase, om eens te kijken of dit goed uitpakt. Eerst die hoofdkleur grijs vanhet forum eens wegwerken? @ redactie, het is zoooo saai die kleur.

Daar zit ik dan weer totaal niet mee. Ik vind het fijn dat het rustig is voor mijn ogen en ik hoop dat dat ook zo blijft. (Ik forum mobiel)

Tickel schreef op 21-07-2021 om 22:58:

En dan deze ipv de duim omlaag

1551409-df97b168f92ca47a308cf51a8245af25.gif

Nice 🤣

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 09:14

beter hier vragen: Waarom zijn die hartjes nou roze? Vreselijk. 

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 09:14:

beter hier vragen: Waarom zijn die hartjes nou roze? Vreselijk.

Dat vroeg ik me ook af. Laat ze lekker zwart! Het is geen puberforum.

Er zijn meer details en knoppen roze, dus dat vind ik niet zo gek.

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 09:23

Rondstruiner schreef op 22-07-2021 om 09:21:

Dat klopt, van mij hoeft er dan ook niks roze. Ik vind het wel heel zoetsappig worden op deze manier. 

Piratenkoningin schreef op 22-07-2021 om 09:01:

Recente en actieve topics is hetzelfde - tenminste: als ik klik op ‘meer actieve topics’ dan kom ik in een lijst genaamd ‘recente topics’. Nieuwe topics zijn net geopend/gestart, in actieve/recente topics is net gereageerd.

Dankje!

Heb even twee tabbladen naast elkaar geopend en nu zie ik het ook, ‘recente topics’ is hetzelfde als ‘actieve topics’. Ik denk dat je om verwarring te voorkomen het dan gewoon ‘actieve topics’ moet noemen.

Heel irritant ja al dat roze

Het leidt mij erg af tijdens het scrollen, zeker op mobiel.

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 09:23:

[..]

Dat klopt, van mij hoeft er dan ook niks roze. Ik vind het wel heel zoetsappig worden op deze manier.

Ik vind het nu zelf wel oke, maar als het groen zou worden ipv grijs, dan is het roze wel echt teveel. Zwart, donkergrijs of donkergroen voor de knoppen of details zou ik wel mooi vinden dan ofzo.

Rondstruiner schreef op 22-07-2021 om 09:21:

Ik vind zo’n like button in een andere kleur een stuk irritanter dan een roze actieve topics button, omdat het lezen van reacties er onrustiger van wordt.

Metallover schreef op 22-07-2021 om 09:26:

[..]

Ik vind zo’n like button in een andere kleur een stuk irritanter dan een roze actieve topics button, omdat het lezen van reacties er onrustiger van wordt.

Ja, ik snap wat je bedoelt.

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 09:27

Rondstruiner schreef op 22-07-2021 om 09:26:

[..]

Ik vind het nu zelf wel oke, maar als het groen zou worden ipv grijs, dan is het roze wel echt teveel. Zwart, donkergrijs of donkergroen voor de knoppen of details zou ik wel mooi vinden dan ofzo.

Dat zou ik nu ook al beter vinden 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.