Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Sophia_!

Sophia_!

21-07-2021 om 22:01

Hetvrijewoord schreef op 21-07-2021 om 21:58:

Heel, heel, héél graag de volgende smilies:

blahblah.gif

laundrynaughty.gif

Jaaaa, echt leuk! 😍

WickedCurlew89

WickedCurlew89

21-07-2021 om 22:55

En op veler verzoek:

dGi0MjO.gif

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-07-2021 om 22:58

En dan deze ipv de duim omlaag

1551409-df97b168f92ca47a308cf51a8245af25.gif

Hetvrijewoord schreef op 21-07-2021 om 22:55:

En op veler verzoek:

dGi0MjO.gif

jaaa deze is té geweldig voor louter 1 hartje 

Rondstruiner schreef op 21-07-2021 om 18:15:

[..]

Duimpje omlaag heeft een negatieve connotatie voor veel mensen. In tegenstelling tot een bericht: ik ben het niet met je eens, omdat .....

Je werkt met een duimpje-omlaag pestgedrag in de hand, of mensen die anoniem even hun gram willen halen. En dat gebeurt al genoeg online. Mijns inziens moet je dat niet willen als forum. Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat gewoon zeggen, met daarbij de reden.

Duimpje omhoog of een like vind ik echt iets compleet anders, juist omdat het hoe dan ook een positieve insteek heeft.

Ik zou het persoonlijk heel erg jammer vinden als hier een duimpje omlaag komt.

Eens

Ik heb net een topic geopend en die staat in de lijst "mijn topics". Dat snap ik, maat hij staat niet in de lijst "gereageerd ". Wanneer ik dus wil zien of er hier is gereageerd moet ik steeds de "mijn topics" tab aanklikken. Het zou prettiger zijn wanneer het (ook) bij gereageerd staat

NinjeTurtle schreef op 22-07-2021 om 07:21:

Ik heb net een topic geopend en die staat in de lijst "mijn topics". Dat snap ik, maat hij staat niet in de lijst "gereageerd ". Wanneer ik dus wil zien of er hier is gereageerd moet ik steeds de "mijn topics" tab aanklikken. Het zou prettiger zijn wanneer het (ook) bij gereageerd staat

Komt hij daar niet automatisch als je weer een keer antwoord? Heb je niks aan zolang dat nog niet zo is, maar dan lost 't probleem zich wel vanzelf op. 

Maree schreef op 22-07-2021 om 07:43:

[..]

Komt hij daar niet automatisch als je weer een keer antwoord? Heb je niks aan zolang dat nog niet zo is, maar dan lost 't probleem zich wel vanzelf op.

Ja dan wel idd. Maar ik ben het wel eens dat het topic meteen vanaf het begin daar hoort te staan. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-07-2021 om 08:32

je kunt de tabs van favoriet, gereageerd en jouw topics ook aanpassen. 

Friezinnetje schreef op 22-07-2021 om 08:32:

je kunt de tabs van favoriet, gereageerd en jouw topics ook aanpassen.

Ah je had hem al gevonden zie ik 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-07-2021 om 08:33

Rose85 schreef op 22-07-2021 om 08:32:

[..]

En eigen topics

had hem al aangepast  

Ik lees in de OP dat het volgende is aangepast:

• De mogelijkheid om smilies uit te zetten in jouw overzicht, instelbaar per profiel

daar ben ik blij om, want zeker 90% van de smilies gebruik ik nooit en zou ik ‘uit’ willen zetten, maar ik kan nergens vinden waar ik dat in kan stellen?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-07-2021 om 08:47

Metallover schreef op 22-07-2021 om 08:46:

Ik lees in de OP dat het volgende is aangepast:

• De mogelijkheid om smilies uit te zetten in jouw overzicht, instelbaar per profiel

daar ben ik blij om, want zeker 90% van de smilies gebruik ik nooit en zou ik ‘uit’ willen zetten, maar ik kan nergens vinden waar ik dat in kan stellen?

je kunt alleen de standaard smiley's aanzetten of alle smiley's. 

En nog een vraag die ongetwijfeld al voorbij is gekomen maar waar ik het antwoord niet op kan vinden: wat is het verschil tussen ‘recente topics’ en ‘nieuwe topics’?

Metallover schreef op 22-07-2021 om 08:49:

En nog een vraag die ongetwijfeld al voorbij is gekomen maar waar ik het antwoord niet op kan vinden: wat is het verschil tussen ‘recente topics’ en ‘nieuwe topics’?

Actieve topics - Is net op gereageerd en dus actief. 
Nieuwe topics - Topics die net zijn gestart.

Ik denk dat je actief bedoelt ipv recent?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.