Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

safari schreef op 18-07-2021 om 23:33:

hey ik zie dat dit nu doorgestreept staat op de to do list in de op, hoera:

• Het kunnen negeren van rubrieken

maar.. weten jullie al hoe dat moet..? ik koos een rubriek die voor mij onzichtbaar mag worden maar zag daar geen 'negeer'knop / aan/uitvinkknopje oder so?

Profiel -> Instellingen -> Negeerlijst

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-07-2021 om 23:37

Moxxie schreef op 17-07-2021 om 22:04:

Rustig lieve schatten, ik zeg toch ook polderen...

Polderen is bij ons: seks in euh... de polder. 

NinjeTurtle schreef op 18-07-2021 om 23:35:

[..]

Profiel -> Instellingen -> Negeerlijst

aah superfijn, heel veel dank!!

Hen74 schreef op 18-07-2021 om 23:37:

[..]

Polderen is bij ons: seks in euh... de polder.

Ook niks mis mee 

Ik heb niet heel dit topic gelezen. Maar ik vraag me af of dit forum ook hoog bij zoekmachines naar boven komt?
Posts van het Viva forum kwamen altijd vrij hoog naar voren.
Dit trekt wel veel nieuwe bezoekers.

Een mogelijkheid om de antwoorden te laten weergeven op "meest geliked" is misschien handig. Voor kletstopics onzin, maar voor "welke menstruatieslip is 't fijnste?" zou het een handige functie kunnen zijn. 
En op "antwoorden van TO" is misschien ook fijn?

Alle berichten van een TO in een topic kunnen weergeven lijkt me ook handig ja.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

19-07-2021 om 09:40

Rondstruiner schreef op 19-07-2021 om 09:04:

Alle berichten van een TO in een topic kunnen weergeven lijkt me ook handig ja.

bedoel je loepen? Dat is mogelijk door op de profielnaam te klikken en vervolgens in het profiel 'Berichten bekijken'. Dit is overigens alleen mogelijk als beiden deze functie niet hebben uitgeschakeld.

U2fan schreef op 19-07-2021 om 09:40:

[..]

bedoel je loepen? Dat is mogelijk door op de profielnaam te klikken en vervolgens in het profiel 'Berichten bekijken'. Dit is overigens alleen mogelijk als beiden deze functie niet hebben uitgeschakeld.

Nee, binnen een topic filteren op alleen de berichten van TO. Met loepen krijg je alle berichten van TO, van alle topics. 

Ik zou een besloten gedeelte wel prettig vinden. Voor als je bijvoorbeeld +250 posts hebt. Natuurlijk is dat niet steeds niet privé, maar iets meer als een openbaar forum.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

19-07-2021 om 10:33

Wattenbolleke schreef op 19-07-2021 om 10:05:

Ik zou een besloten gedeelte wel prettig vinden. Voor als je bijvoorbeeld +250 posts hebt. Natuurlijk is dat niet steeds niet privé, maar iets meer als een openbaar forum.

Waarom zou je dat willen? 

En wat wil je daar dan doen?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

19-07-2021 om 10:46

Nee juist geen besloten gedeelte. Open en vrijheid blijheid 

Mijn persoonlijke mening is dat een besloten deel niet hoeft, gezien een forum lijkt mij juist bedoeld om onderwerpen openbaar te delen.

LightheartedEmu17

LightheartedEmu17

19-07-2021 om 10:50

Maree schreef op 19-07-2021 om 10:02:

[..]

Nee, binnen een topic filteren op alleen de berichten van TO. Met loepen krijg je alle berichten van TO, van alle topics.

Ja, dit zou nice-to-have zijn.

In een topic met veel reacties is het soms ondoenlijk te filteren wat de TO heeft gezegd en wat aannames/vrije interpretaties zijn van anderen.

Ik lees dan graag alleen de posts van de TO door om haar (soms zijn ) verhaal duidelijk te krijgen zonder 250 posts te hoeven doorworstelen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.