Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Lovely89 schreef op 15-07-2021 om 11:58:

Weet niet of ik hier moet zijn.. Maar ik kan geen emoji's gebruiken.
Als ik erop klik dan geeft hij het volgende aan: Your browser does not support color emoji. Terwijl dit bij het Viva forum geen problemen gaf? Wat kan ik doen om dit op te lossen? Ik gebruik overigens Chrome als internetbrowser.

Ik heb deze variant met Firefox.
Could not load emoji. Try refreshing.

Inmiddels een aantal codes geleerd ; - D

Coreopsis schreef op 15-07-2021 om 14:47:

[..]

Op uploadsites kun je vaak aangeven hoe lang je afbeelding beschikbaar moet blijven. Voor altijd of korter.

Kun je er een aanraden? Of maakt het niks uit? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus moet even uitzoeken hoe en wat.

Deze een keer gebruikt. Na uploaden krijg je een overzichtspagina. Die even bewaren in favorieten/bookmarks/... en als je de afb wil verwijderen vind je op dit overzicht daar de url voor. Daardoor geen account nodig.
https://postimages.org/

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 16:53

Dat kader bovenaan is weg als je het forum opent! Wat fijn zeg!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-07-2021 om 17:06

Rondstruiner schreef op 15-07-2021 om 16:14:

[..]

Kun je er een aanraden? Of maakt het niks uit? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus moet even uitzoeken hoe en wat.

Ik gebruik dezelfde als watervrouw:
postimages.org

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-07-2021 om 17:09

@Yolanda: er is nu een FAQ pagina. Kan daar een link naar op de homepage geplaatst worden? Nu kan ik hem alleen vinden via de link die jij in een topic hebt geplaatst (en ik weet niet meer welke...)

Heerlijk dat die intro eraf is gehaald! 

Nog wel 'n verzoekje: zouden er wat meer topics gelijk te zien kunnen zijn in die waar je op hebt gereageerd? Ipv 5 minimaal 10 ofzo? 

Coreopsis schreef op 15-07-2021 om 17:06:

[..]

Ik gebruik dezelfde als watervrouw:
postimages.org

Vf_Watervrouw schreef op 15-07-2021 om 16:42:

Deze een keer gebruikt. Na uploaden krijg je een overzichtspagina. Die even bewaren in favorieten/bookmarks/... en als je de afb wil verwijderen vind je op dit overzicht daar de url voor. Daardoor geen account nodig.
https://postimages.org/

Dank allebei, ik ga dat binnenkort eens uitproberen.

redbulletje schreef op 15-07-2021 om 17:10:

Heerlijk dat die intro eraf is gehaald!

Nog wel 'n verzoekje: zouden er wat meer topics gelijk te zien kunnen zijn in die waar je op hebt gereageerd? Ipv 5 minimaal 10 ofzo?

vind ik ook!! prachtig zoals t is opgelost met de intro 

en heeeel graag een langere lijst topics. 

dit, en de mogelijkheid om topics te verbergen (zoals al in de planning staat) en ik ben een innig gelukkige ex-vivavluchteling*  

* (c) vergeten :")

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-07-2021 om 18:10

Fijn dat het intro verkort is! super!!

Ik vind het ook erg fijn dat de intro verkort is! Stuk fijner! 

Ik zou graag willen weten waar ik mijn bookmarks terug kan vinden. En een beheerderstopic of modtopic wat bovenaan vastgezet wordt lijkt me ook heel fijn. 

Nu het intro ingekort is ziet het er echt beter uit. Thx!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-07-2021 om 19:07

Prada schreef op 15-07-2021 om 18:50:

Ik zou graag willen weten waar ik mijn bookmarks terug kan vinden. En een beheerderstopic of modtopic wat bovenaan vastgezet wordt lijkt me ook heel fijn.

Bij je profiel (poppetje rechtsboven)

RavIvaR schreef op 08-07-2021 om 14:23:

Je eigen berichten kunnen bewerken, zonder dat hier een tijdslimiet aan gekoppeld is.

Zodat forummers zelf de controle houden over wat er van hen op internet blijft staan. En hierin niet afhankelijk zijn van de mods.

Desgewenst met een uitzondering voor de openingspost. Bijvoorbeeld openingspost max voor 50 procent wijzigen.

Deze post wil ik graag nog even onder de aandacht brengen. De post met in dit topic de meeste likes.  Nu heb ik al wel gelezen dat dat niet perse een reden is om er iets aan te doen. Maar hoop ik toch dat deze mogelijkheid nog komt.

Het gaat hier om een openbaar forum, ik merk dat het me echt remt in het plaatsen van inhoudelijke berichten. En dat geeft me geen fijn gevoel en zorgt er voor dat ik minder deel dan ik zou willen. 

Hopelijk willen jullie toch nog even kritisch naar bovenstaande kijken.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.