Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-07-2021 om 13:52

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 13:41:

Ik zou graag precies zien waar ik in de rangorde sta van meest gelikede forummers. Anders krijgt de narcist in mij ontwenningsverschijnselen.

Redelijke middenmoot. Helpt dat?

Heidi-Forumbeheer schreef op 13-07-2021 om 12:09:

[..]

[..]

Jullie zijn lief

Wat een lief en mooi bericht Heidi
Ik heb het hier goed naar mijn zin en ben zo blij dat er een goede vervanger is gekomen voor de stek waar ik al zo lang kwam, en vele anderen met mij natuurlijk.
Ik vind dat jullie het heel goed doen en er wordt ook echt naar de forummers geluisterd en meegedacht en naar gehandeld. Gewoon tof!

Coreopsis schreef op 13-07-2021 om 13:52:

[..]

Redelijke middenmoot. Helpt dat?

DistinctMarten43

DistinctMarten43

13-07-2021 om 14:39

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 14:36:

[..]

Rangordes zijn zo overrated. 

Ik vind het een mooi forum hoor daar niet van. Maar als ik naar viva ga zie ik gelijk de topics waar ik op gereageerd heb/forum overzicht etc. Dat welkomst scherm hier ken ik nu onderhand wel en neemt een hele pagina in beslag dus je scrollt je hier constant een ongeluk en ik merk dat ik dat nu onderhand wel irritant begin te vinden.

Ja dat grote intro bericht verwijderen voor ingelogde gebruikers zou voor mij ook prioriteit mogen zijn

sowieso scroll je je hier gek door alle witregels tussendoor. Ik krijg nu alleen het bericht van redbulletje en dat van mezelf in beeld dat zijn welgeteld 2 posts die op mijn complete laptop scherm passen. Omdat elke post in een apart vakje staat met lege ruimte eromheen en tussen die posts zit ook weer lege ruimte.

WandaVision schreef op 13-07-2021 om 15:20:

sowieso scroll je je hier gek door alle witregels tussendoor. Ik krijg nu alleen het bericht van redbulletje en dat van mezelf in beeld dat zijn welgeteld 2 posts die op mijn complete laptop scherm passen. Omdat elke post in een apart vakje staat met lege ruimte eromheen en tussen die posts zit ook weer lege ruimte.

Ik heb daar helemaal geen last van.....(chromebook)

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

13-07-2021 om 15:35

Op mobiel werkt dit forum juist echt veel beter dan Viva en vind ik juist de startpagina erg overzichtelijk. Op mijn werk heb ik zojuist op mijn pc even gekeken en ook daar vind ik het overzichtelijk. Zal vanavond even op de laptop van mijn man kijken om te zien wat jullie bedoelen 

Wednesday schreef op 13-07-2021 om 15:35:

Op mobiel werkt dit forum juist echt veel beter dan Viva en vind ik juist de startpagina erg overzichtelijk. Op mijn werk heb ik zojuist op mijn pc even gekeken en ook daar vind ik het overzichtelijk. Zal vanavond even op de laptop van mijn man kijken om te zien wat jullie bedoelen

Ik vind het mobiel ook veel fijner forummen. Om eerlijk te zijn vind ik dit forum nu al beter in elkaar steken dan viva.

Alleen al het feit dat je gelijk naar je laatst gelezen post kan en niet alles moet bookmarken vind ik geweldig. En verder is het beetje wennen en misschien bij sommige dingen wat aanpassen, maar ik vind dat we niks te klagen hebben. Een dikke 👍️, ga zo door!

Ik vind het forum echt een feestje! 
Het is al lekker druk, wat er mist? Nouja nog meer mensen en het aantal discussies mag omhoog. Maar ik verwacht nog wel wat meer drukte als Viva eenmaal gestopt is. 

Ik zou liever de kleurstelling andersom zien. Dus de niet gebruikte ruimte een lichte tint en de forumgedeeltes dus wit. En dan wat duidelijkere afbakening tussen de berichten.

Regendrup. schreef op 13-07-2021 om 15:51:

Ik vind het forum echt een feestje!
Het is al lekker druk, wat er mist? Nouja nog meer mensen en het aantal discussies mag omhoog. Maar ik verwacht nog wel wat meer drukte als Viva eenmaal gestopt is.

Ja ik verwacht ook topdrukte straks

Wednesday schreef op 13-07-2021 om 15:35:

Ik forum ook mobiel, ook maar eens een kijken nemen op de laptop

Hey cool alle posts staan nu onder elkaar zonder de witregels tussen de vakjes. Topper de top. Dit leest veel fijner. Wat een heerlijkheid dat hier wat met onze opmerkingen wordt gedaan versus de TD van Viva die gewoon nooit wat leek te fiksen. Hulde!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.