Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Misschien kan de OP uitgebreid worden met alles wat binnenkort komt en alles wat jullie gelezen hebben en op de lijst staat zeg maar? Zo van 'dit en dit is bekend' ?

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:53

Lollypopje schreef op 13-07-2021 om 11:52:

Ik heb me ook heel bewust niet aangemeld 😂
Daarom extra veel respect voor wat ze doen. Want wij van Viva vraagt voor hen ook een hele verandering van mindset op moderatiegebied.

Zo is dat. Komt best goed hier, ben ik van overtuigd ! 

Lollypopje schreef op 13-07-2021 om 11:52:

Ik heb me ook heel bewust niet aangemeld 😂
Daarom extra veel respect voor wat ze doen. Want wij van Viva vraagt voor hen ook een hele verandering van mindset op moderatiegebied.

Stiekem branden ze ons helemaal af achter de schermen, stelletje misselijke mensen 🤣🤣🤣 nee nou ben ik flauw aan het doen maar zou het zeker begrijpen 😅

Ik denk ook dat de forummers vanuit Viva zich wat aan moeten passen. Dit is immers een ander forum. Het is geven en nemen. En ik vind een ander forumbeleid, en andere functionaliteit, juist wel prettig. Even een frisse wind erdoorheen.

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 11:55:

Ik denk ook dat de forummers vanuit Viva zich wat aan moeten passen. Dit is immers een ander forum. Het is geven en nemen. En ik vind een ander forumbeleid, en andere functionaliteit, juist wel prettig. Even een frisse wind erdoorheen.

Dat denk ik ook. Ik ben tot nu toe dik tevreden met dit forum.

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:57

Rachel. schreef op 13-07-2021 om 11:54:

[..]

Stiekem branden ze ons helemaal af achter de schermen, stelletje misselijke mensen 🤣🤣🤣 nee nou ben ik flauw aan het doen maar zou het zeker begrijpen 😅

dikke spijt dat ze hieraan begonnen zijn...

Eens hoor. Beetje geven en nemen.

Vivamensen hebben wat meer soepelheid nodig, maar we kunnen niet verwachten dat zij zich compleet aan ons aanpassen. 

Maar dat gaat toch ook hartstikke goed? Dat je enkel en alleen op de vraag van de OP mag antwoorden en geen nog geen voet buiten het paadje mag zetten slaat alleen een discussie compleet dood. En dat is nou juist wat je op een forum niet wil toch?

Maar dat hadden ze zelf ook al in de gaten, blijkt al! 
Het komt wel goed!

Eens, je kunt niet alles hebben. Laten we blij zijn dat forums bestaan want het MOET niet maar het is er dus, laten we blij zijn dat we zo met elkaar kunnen kletsen en dingen delen. Ben ook van mening dat die strenge regels echt wel nodig zijn dit doen ze uit ervaring, ze hebben gezien hoe het loopt als die regels er niet zijn.Het moet allemaal respectvol blijven.

Dus een beetje aanpassen kan inderdaad geen kwaad, nogmaals we mogen blij zijn dat we een forum hebben, waar er ook op gelet word dat mensen zich niet ongewenst voelen, onrespectvol behandeld worden, dingen niet uit de hand lopen, heb ik alleen maar waardering voor. Ook fijn om te weten dat ze niet extreem op alle details gaan fitten maar meer gewoon waar het echt nodig is. Uit de eerdere berichten maak ik op dat we niet zo op de tenen hoeven te lopen als we dachten.

(Tot nu toe)

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:57:

[..]

Muahaha maar echt!

Rachel. schreef op 13-07-2021 om 12:02:

[..]

Eens, je kunt niet alles hebben. Laten we blij zijn dat forums bestaan want het MOET niet maar het is er dus, laten we blij zijn dat we zo met elkaar kunnen kletsen en dingen delen. Ben ook van mening dat die strenge regels echt wel nodig zijn dit doen ze uit ervaring, ze hebben gezien hoe het loopt als die regels er niet zijn.Het moet allemaal respectvol blijven.

Dus een beetje aanpassen kan inderdaad geen kwaad, nogmaals we mogen blij zijn dat we een forum hebben, waar er ook op gelet word dat mensen zich niet ongewenst voelen, onrespectvol behandeld worden, dingen niet uit de hand lopen, heb ik alleen maar waardering voor. Ook fijn om te weten dat ze niet extreem op alle details gaan fitten maar meer gewoon waar het echt nodig is. Uit de eerdere berichten maak ik op dat we niet zo op de tenen hoeven te lopen als we dachten.

(Tot nu toe)

Nou en of dat we blij mogen zijn dat er zo snel iets uit de grond gestampt is voor 'ons'. 

_melon schreef op 13-07-2021 om 11:51:

Heidi is een toppertje!

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:51:

[..]

Ja

Jullie zijn lief

Misschien een woordje van uitleg. Ik beheer al een jaar of 17, 18 op Ouders.nl Daar zijn ze heel rustig en braaf in het algemeen dus ik verwijderde voornamelijk spammers en verbeterde tikfouten. Nou ja, wel iets meer natuurlijk

Ondanks dat ik wel eens op het Viva forum mee las moet ik zeggen dat ik nog steeds in shock ben. Zoveel van jullie hebben de weg naar ons gevonden, wat superfijn is maar ook superveel berichten ineens. En ik zie ineens onderwerpen verschijnen waar ik het bestaan nog niet eens van vermoedde (Andre Hazes?) en veel Viva mensen zijn toch wel een beetje anders/assertiever/kritischer/gevatter/mondiger dan de meeste mensen op Ouders.nl

De reuring ineens is superleuk en ik heb nog nooit zoveel gelachen over topics en berichten als de afgelopen tijd maar de juiste toon vinden is voor mij even oefenen

Maar ik denk dat het helemaal goed komt en dat we hier samen een geweldig forum van kunnen maken.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

13-07-2021 om 12:11

Dat klinkt goed, Heidi!

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

13-07-2021 om 12:11

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:57:

[..]

Ik denk het ook! 

Wat een fijn en positief bericht Heidi.
Ik kan me voorstellen dat deze meute jullie een beetje overvalt zo in één keer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.