Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

nachtlampje schreef op 12-07-2021 om 17:01:

Vast al ergens genoemd (ik heb niet alle pagina's gelezen), maar ik zou graag mijn eigen berichten willen kunnen bewerken, bijvoorbeeld om typefouten te verbeteren

Dat kan tot 30 minuten na posten en daarna op aanvraag.  Dit blijft vooralsnog zo om te voorkomen dat (Openings-)berichten volledig worden leeggehaald.

Heb me net ergens (hierboven?) laten vertellen dat het rapporteren van je eigen post prima werkt om de vraag zo'n wijzigingsverzoek bij een mod neer te leggen.

Vast al ergens genoemd (ik heb niet alle pagina's gelezen), maar ik zou graag mijn eigen berichten willen kunnen bewerken, bijvoorbeeld om typefouten te verbeteren

Dat kan ook 30 minuten. 

Nu ik een tijdje het forum gebruikt heb mijn belangrijkste punten:

- Het grijze vlak van de posts staat nu aan de linkerkant met rechts een heel wit vlak. Dit vind ik heel vervelend lezen, kan het niet gewoon gecentreerd (zoals Viva heeft)? Geldt ook voor de hoofdpagina met de pijlers. Kunnen makkelijk drie pijlers naast elkaar in plaats van twee zoals nu.

- Te weinig posts per pagina

- Zou leuk zijn als je kan zien wie je geliked heeft (op FOK kun je dat zien als je op je likes klikt, maar wellicht is dat ingewikkeld om te implementeren, geen idee)

- De foto van de pijler hoeft wat mij betreft niet zichtbaar te zijn bovenaan het topic, ik zie liever gewoon direct de openingspost bovenaan de pagina

- Zou fijn zijn als er meer 'aanklikbaar' was. Als ik nu in mijn gereageerde topics een topic heb dat in de pijler 'psyche en mentaal' staat dan is 'psyche en mentaal' wel roze gekleurd maar ik kan er niet op klikken om erheen te gaan

- Die grote introtekst op de hoofdpagina mag wel helemaal weg als je bent ingelogd (maar dat had ik al genoemd)

Verder vind ik het hier al best prima!

heey superfijn! ik mocht nu een afbeelding plaatsen zonder dat ik er iets bij moest schrijven. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-07-2021 om 19:06

redbulletje schreef op 12-07-2021 om 13:14:

Per 100 likes een ban kunnen laten kwijtschelden lijkt me wel wat

Als nu 4 van jullie dit bericht liken dan kan ik met het voorstel van Bulletje straks losgaan

Oja en topics kunnen verwijderen uit je 'gereageerde topics' is ook echt een must! Want anders zit ik straks met tig topics waar ik ooit een keer in heb gereageerd maar verder geen interesse meer in heb.

Abigail schreef op 12-07-2021 om 19:14:

Oja en topics kunnen verwijderen uit je 'gereageerde topics' is ook echt een must! Want anders zit ik straks met tig topics waar ik ooit een keer in heb gereageerd maar verder geen interesse meer in heb.

Eens

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

12-07-2021 om 20:10

sorry mosterd
DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

12-07-2021 om 20:12

Dat kan ook, Er staat rechtsboven bij je reactie/bericht een potloodje.. 

Waarschijnlijk al vaak genoemd maar het kunnen wijzigen van berichten. Ik heb bijvoorbeeld gisteren ergens op gereageerd en daar stond een fout in. Nu heb ik een nieuwe reactie gegeven dat er iets foutiefs in mijn reactie stond maar handiger zou zijn het te kunnen wijzigen.

Herecomesthesun schreef op 13-07-2021 om 08:33:

Waarschijnlijk al vaak genoemd maar het kunnen wijzigen van berichten. Ik heb bijvoorbeeld gisteren ergens op gereageerd en daar stond een fout in.

Nieuw bericht maken en het oude melden via het uitroepteken met erbij dat het weg mag.
Geen probleem, doen we graag.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

13-07-2021 om 08:47

Abigail schreef op 12-07-2021 om 19:14:

Helemaal mee eens. Ik moet nu al scrollen door een lijst. Heel vervelend.

Herecomesthesun schreef op 13-07-2021 om 08:33:

Waarschijnlijk al vaak genoemd maar het kunnen wijzigen van berichten. Ik heb bijvoorbeeld gisteren ergens op gereageerd en daar stond een fout in. Nu heb ik een nieuwe reactie gegeven dat er iets foutiefs in mijn reactie stond maar handiger zou zijn het te kunnen wijzigen.

Zelf wijzigen kan wel de eerste 30 minuten

Iedereen heeft het hier over gereageerde topics maar ik kijk alleen maar in mijn favoriete topics. Daar kun je ook weer topics uithalen. Misschien de tab favorieten standaard als eerste zetten? Dan valt die mogelijkheid meer op.

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 08:51:

Iedereen heeft het hier over gereageerde topics maar ik kijk alleen maar in mijn favoriete topics. Daar kun je ook weer topics uithalen. Misschien de tab favorieten standaard als eerste zetten? Dan valt die mogelijkheid meer op.

Dat kun je zelf aanpassen via je instellingen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.