Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Per 100 likes een ban kunnen laten kwijtschelden lijkt me wel wat

redbulletje schreef op 12-07-2021 om 13:14:

SportySpice schreef op 12-07-2021 om 10:41:

Wellicht is het al genoemd, maar dat je in het rijtje 'topics waar je op heb gereageerd' ook topics kan verwijderen.

Je kan wel in je instellingen de volgorde van de 3 tabs (gereageerd, eigen topics, favoriet) aanpassen. Als je dan de topics die je wil blijven volgens als favoriet markeert en de tab favorieten als eerst zet, word je niet steeds geconfronteerd met de topics waar je op hebt gereageerd. 

Een tijdelijke oplossing, i know, maar misschien wel een fijne tijdelijke oplossing.

Wel slim, want ik kwam er per ongeluk achter dat je jezelf kunt liken!

Jezelf rapporteren kan ook.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

12-07-2021 om 14:19

Vf_Watervrouw schreef op 12-07-2021 om 14:16:

Jezelf rapporteren kan ook.

Handig als je je post gewijzigd wilt hebben 

da's wel weer waar.  Likebutton voor eigen gebruik mag ook best blijven - goed voor je ego af en toe (en toch anoniem vooralsnog) - wellicht een extra zoekoptie als je gelikte berichten zou kunnen terugzoeken

Super fijn. Als ik nu op enter druk ga ik naar de volgende regel en niet de volgende alinea.
Dankjulliewel alvast daarvoor

Ik weet niet goed waar ik dit moet vragen, maar waarom heet entertainment geen entertainment meer? Heb me een ongeluk gezocht. 

Excuus als het al gezegd is, ik ga niet eerst heel het topic doorspitten, maar die introductie op de hoofdpagina, kan die niet weg (als je ingelogd bent)? Ik zie liever in één oogopslag waar ik gereageerd heb en nieuwe/actieve topics.

Edit: oh het staat zelfs in de OP, sorry. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 16:20

_melon schreef op 12-07-2021 om 16:15:

Ik weet niet goed waar ik dit moet vragen, maar waarom heet entertainment geen entertainment meer? Heb me een ongeluk gezocht.

(Ja, waar staat dat eigenlijk?  )

Doornroosje9 schreef op 12-07-2021 om 16:20:

[..]

(Ja, waar staat dat eigenlijk? )

Het is nu media en cultuur... ...

...

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 16:23

_melon schreef op 12-07-2021 om 16:22:

[..]

Het is nu media en cultuur... ...

...

Ooooooo idd! Ik vond het ook niet, maar heb ook niet elke pijler aangeklikt. Bedankt!

Vast al ergens genoemd (ik heb niet alle pagina's gelezen), maar ik zou graag mijn eigen berichten willen kunnen bewerken, bijvoorbeeld om typefouten te verbeteren

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.