Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Coreopsis schreef op 12-07-2021 om 08:58:

[..]

"Over het forum" wordt sinds dit weekend niet meer gedeeld. Omdat ze bij ouders knetter werden van onze topicdiarree. Alleen de kind/opvoedingpijlers zijn nu volgens mij nog gedeeld. En dat zorgt al voor een tienvoudige drukte daar.

Ik probeer een gewone post te maken maar krijg steeds de melding  

Je mag pas linkjes in berichten plaatsen als je minimaal 10 berichten hebt geplaatst.

Terwijl er geen link in mijn reactie staat... Ben benieuwd of deze er wel doorkomt.

Envelop schreef op 12-07-2021 om 09:37:

Ik probeer een gewone post te maken maar krijg steeds de melding

Je mag pas linkjes in berichten plaatsen als je minimaal 10 berichten hebt geplaatst.

Terwijl er geen link in mijn reactie staat... Ben benieuwd of deze er wel doorkomt.

Ik kreeg deze boodschap toen ik probeerde @... te typen (... voor gebruikersnaam), dat vat ie blijkbaar op asl een link

Patatje15 schreef op 12-07-2021 om 09:41:

[..]

Ik kreeg deze boodschap toen ik probeerde @... te typen (... voor gebruikersnaam), dat vat ie blijkbaar op asl een link

Dat heb ik niet gedaan, heb de tekst opnieuw getypt en krijg dezelfde melding... Ik zit nu bijna op de 10 posts dus dan ben ik er als het goed is ook van af.

Met een ; er in ging het ook mis geloof ik. 

Wellicht is het al genoemd, maar dat je in het rijtje 'topics waar je op heb gereageerd' ook topics kan verwijderen. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 11:33

SportySpice schreef op 12-07-2021 om 10:41:

Wellicht is het al genoemd, maar dat je in het rijtje 'topics waar je op heb gereageerd' ook topics kan verwijderen.

Al genoemd idd en daar zit ik ook op te wachten. 

Ja, dat zou handig zijn. Soms verlies je na 1 reactie je belangstelling voor een topic en dan is het vervelend als ie toch telkens weer terug omhoog komt in je rijtje. 

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

12-07-2021 om 11:55

Vooral "het 25 Posts" topic mag wel uit mijn lijst.

redbulletje schreef op 12-07-2021 om 11:51:

Ja, dat zou handig zijn. Soms verlies je na 1 reactie je belangstelling voor een topic en dan is het vervelend als ie toch telkens weer terug omhoog komt in je rijtje.

Zoals van die Britse voetbalechtgenoot in mijn geval. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 11:56

Herfstappeltaart schreef op 12-07-2021 om 11:56:

[..]

Zoals van die Britse voetbalechtgenoot in mijn geval.

Hier een troltopic van de nep Pejeka. 

Heremetijd schreef op 12-07-2021 om 11:55:

Vooral "het 25 Posts" topic mag wel uit mijn lijst.

Same!

ik zie net dat ik 3 likes heb ontvangen op een bericht maar kan nergens terugvinden welk bericht dan 

Djessy schreef op 12-07-2021 om 12:19:

ik zie net dat ik 3 likes heb ontvangen op een bericht maar kan nergens terugvinden welk bericht dan

En van wie! Is ook niet zichtbaar

Ben ook wel benieuwd wie er na enige tijd de meeste gelikede forummer is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.