Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-07-2021 om 00:17

eva-luna schreef op 10-07-2021 om 00:00:

[..]

Ik vind het niet nietszeggend om te zien wíe het ermee eens zijn. Leer je forummers toch beter door kennen?

Ja, inderdaad, zo zag ik het ook.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-07-2021 om 00:18

Wat er nog mist op het forum? In ieder geval geen trol, die is al gespot, pff. 

ik was ooit Kay, daarna Foxye, maar dat is heel lang geleden. Ik kon gewoon niet meer inloggen.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

10-07-2021 om 00:28

kay89 schreef op 10-07-2021 om 00:24:

ik was ooit Kay, daarna Foxye, maar dat is heel lang geleden. Ik kon gewoon niet meer inloggen.

Nou hallo terug! 

Offtopic want ik mis het juist als kiespijn: hier heb je niet op iedere pagina dat bloedirritante 'toon meer' en een verspringende advertentie. Wat een verademing.

Toon ook, en lees ook, wat een verademing inderdaad. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 06:58

Mods,
Het zou handig zijn als er een datum/tijd staat als jullie een bericht  leeghalen/tekst toevoegen. Of in ieder geval een klein onderschrift dát het is aangepast. Aanpassingen in onze eigen posts moeten binnen een half uur, dus das niet zo interessant. Maar als er iets door jullie wordt aangepast kan dat uren/dagen/weken later zijn. Dan zijn de reacties niet meer te volgen...
oh, en kan er (bv in de OP van dit topic) een lijstje worden gemaakt met aangedragen bugs/verbetersuggesties? Dat scheelt een hoop dubbele reacties hier.

Quoten werkt nog niet helemaal lekker mobiel, op één of andere manier verdwijnt mijn reactie telkens in de quote. 

Doornroosje9 schreef op 09-07-2021 om 23:35:

Waarom 'off topic discussies' en niet gewoon 'overig'? En idd, de tekst over die plaatjes heen is niet duidelijk. Plaatjes mogen weg van mij, eventueel een klein plaatje naast de titel van de pijler?

Volgens mij komt die pijler bvan Ouders.nl en zetten zij alles erin wat niet in 1 van hun Ouders pijlers past. Maarja dat is voor ons heel anders. Iets over geld is voor hun off topic maar voor ons natuurlijk niet, dat past in Financiën en Recht. 

Weet iemand of dit klopt wat ik zeg?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 07:18

Maree schreef op 10-07-2021 om 07:02:

Quoten werkt nog niet helemaal lekker mobiel, op één of andere manier verdwijnt mijn reactie telkens in de quote.

Hier soms ook. Beginnen met een enter wil soms helpen. Maar enters in het algemeen gaan niet altijd goed mobiel. En soms (na het plaatsen van een plaatje of smiley) raakt mijn hele toetsenbord van streek en komen er dubbele letters uit. Dan moet ik de pagina herladen, zonder smily schrijven en die pas als laatste toevoegen.

Android 10.

Doornroosje9 schreef op 09-07-2021 om 23:35:

Waarom 'off topic discussies' en niet gewoon 'overig'? En idd, de tekst over die plaatjes heen is niet duidelijk. Plaatjes mogen weg van mij, eventueel een klein plaatje naast de titel van de pijler?

Dit ja. Ik zag dat ons 'bewust kindvrij' topic opeens bij off-topic stond. Beetje raar als er zoveel kindgerelateerde rubrieken zijn en bewust kindvrij afgeserveerd wordt naar off-topic. 

Coreopsis schreef op 10-07-2021 om 07:18:

[..]

Hier soms ook. Beginnen met een enter wil soms helpen. Maar enters in het algemeen gaan niet altijd goed mobiel. En soms (na het plaatsen van een plaatje of smiley) raakt mijn hele toetsenbord van streek en komen er dubbele letters uit. Dan moet ik de pagina herladen, zonder smily schrijven en die pas als laatste toevoegen.

Android 10.

Jaaaa, nog iemand met dezelfde problemen! Ben ik gelukkig niet de enige. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 08:07

redbulletje schreef op 10-07-2021 om 08:02:

[..]

Jaaaa, nog iemand met dezelfde problemen! Ben ik gelukkig niet de enige.

Gut, hebben we zowaar 2 dingen gemeen

Geen idee of het al gezegd is maar ik zou het handig vinden dat ik aan de titel (kleur of dikte van letters ofzo) kan zien of ik alle reacties heb gelezen. 

_melon schreef op 10-07-2021 om 07:06:

[..]

Volgens mij komt die pijler bvan Ouders.nl en zetten zij alles erin wat niet in 1 van hun Ouders pijlers past. Maarja dat is voor ons heel anders. Iets over geld is voor hun off topic maar voor ons natuurlijk niet, dat past in Financiën en Recht.

Weet iemand of dit klopt wat ik zeg?

Ik denk dat het klopt, al is er bij ouders.nl ook een rubriek  "Werk, recht en geld".

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.