Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Sophia_!

Sophia_!

09-07-2021 om 23:19

Metallover schreef op 09-07-2021 om 23:09:

Als die like button niet in de rij ikoontjes bovenin kan, mag hij wat mij betreft wel weg, er wordt toch niet of nauwelijks gebruik van gemaakt.

Neemt teveel ruimte in.

Valt wel mee toch? Ik vind het zo wel fijn eigenlijk,  op mobiel dus. Op laptop weet ik niet. 

De like button is top. Hoe vaak ik wel niet in het verleden een bericht een like wilde geven, nu kan het!

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

09-07-2021 om 23:25

LoiseauCoureur schreef op 09-07-2021 om 23:14:

[..]

Ik heb mezelf net per ongeluk geliked, dan kan blijkbaar ook
Maar vind het ook niet zo zinvol inderdaad. Bij sommige forums zorgt het ervoor dat de berichtjes met de meeste likes bovenaan komen, maar dat gebeurt hier niet (hoeft ook niet).

Ik vind het juist handig. Scheelt ook een heleboel +1's. Neemt veel meer ruimte in en gaat nergens over.

Metallover schreef op 09-07-2021 om 23:09:

Als die like button niet in de rij ikoontjes bovenin kan, mag hij wat mij betreft wel weg, er wordt toch niet of nauwelijks gebruik van gemaakt.

Neemt teveel ruimte in.

Ik vind de like knop juist ideaal! Anders krijg je allemaal van die nietszeggende reacties met quotes en eronder dan: ja vind ik ook!

Heremetijd schreef op 09-07-2021 om 23:25:

[..]

Ik vind het juist handig. Scheelt ook een heleboel +1's. Neemt veel meer ruimte in en gaat nergens over.

vind t ook leuk! zo worden alle '+1'tjes opgeteld, zie je de totale instemming zonder aparte posts. wat je er verder mee moet / kan weet ik ook niet maar wat mij betreft zijn ze welkom (zij t liever in de balk verwerkt om scrollen te verminderen).

DistinctMarten43

DistinctMarten43

09-07-2021 om 23:35

Waarom 'off topic discussies' en niet gewoon 'overig'? En idd, de tekst over die plaatjes heen is niet duidelijk. Plaatjes mogen weg van mij, eventueel een klein plaatje naast de titel van de pijler?

DistinctMarten43

DistinctMarten43

09-07-2021 om 23:35

Glamourlama schreef op 09-07-2021 om 23:28:

[..]

Ik vind de like knop juist ideaal! Anders krijg je allemaal van die nietszeggende reacties met quotes en eronder dan: ja vind ik ook!

Eens! 

Doornroosje9 schreef op 09-07-2021 om 23:35:

Waarom 'off topic discussies' en niet gewoon 'overig'? En idd, de tekst over die plaatjes heen is niet duidelijk. Plaatjes mogen weg van mij, eventueel een klein plaatje naast de titel van de pijler?

of zoals bij Viva, onder het plaatje de tekst. 

Hallo Doornroosje. jij kent mij niet, maar ik jou wel.

LoiseauCoureur schreef op 09-07-2021 om 23:14:

[..]

Ik heb mezelf net per ongeluk geliked, dan kan blijkbaar ook
Maar vind het ook niet zo zinvol inderdaad. Bij sommige forums zorgt het ervoor dat de berichtjes met de meeste likes bovenaan komen, maar dat gebeurt hier niet (hoeft ook niet).

Het jezelf kunnen liken vind ik inderdaad wat minder zinvol.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-07-2021 om 23:53

safari schreef op 09-07-2021 om 23:31:

[..]

vind t ook leuk! zo worden alle '+1'tjes opgeteld, zie je de totale instemming zonder aparte posts. wat je er verder mee moet / kan weet ik ook niet maar wat mij betreft zijn ze welkom (zij t liever in de balk verwerkt om scrollen te verminderen).

Ik had het dan wel weer leuk gevonden als je kon zien wíe er een like heeft gegeven. En als je kon zien bij je profiel bij welke berichten die likes staan. Want vandaag ging het nog, er is immer nog niet zoveel gepost. Maar wáár alle likes staan die aan mijn posts gegeven zijn...??

Glamourlama schreef op 09-07-2021 om 23:50:

[..]

Het jezelf kunnen liken vind ik inderdaad wat minder zinvol.

Het is dan wel fijn dat niemand kan zien dat je het zelf was

Als niemand anders het doet.☺️

LightheartedEmu17

LightheartedEmu17

10-07-2021 om 00:00

Glamourlama schreef op 09-07-2021 om 23:28:

[..]

Ik vind het niet nietszeggend om te zien wíe het ermee eens zijn. Leer je forummers toch beter door kennen? 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

10-07-2021 om 00:15

kay89 schreef op 09-07-2021 om 23:38:

Hallo Doornroosje. jij kent mij niet, maar ik jou wel.

Geen idee hoe ik hier op moet reageren eigenlijk. Wie was jij dan eerst?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.