Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

WarpedTrout14

WarpedTrout14

09-07-2021 om 18:33

Ik heb mijn account afgeschermd. Is dit bericht wel te lezen?

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

09-07-2021 om 18:49

Wollstonecraft schreef op 09-07-2021 om 18:33:

ja hoor 

Graag nachtmodus mogelijkheid.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

09-07-2021 om 18:58

Wollstonecraft schreef op 09-07-2021 om 18:33:

Profiel afgeschermd? Dat heb ik net ook gedaan. Denk dat je dan niet meer te loepen bent ofzo? Waar moet ik trouwens zijn om pijlers te blokkeren?

WarpedTrout14

WarpedTrout14

09-07-2021 om 19:11

Vf_Watervrouw schreef op 09-07-2021 om 14:27:
  • Geen wereldprobleem, maar ik was gewend aan de optie om quote te openen in een nieuw tabblad, dan verder te lezen en vervolgens wel of niet nog op de quote te reageren. Hier kom ik met nieuw tabblad blijkbaar alleen op achteraan in het topic terecht en staat er geen informatie in het veld "Reageer op dit bericht"

Ah ja dit inderdaad. Ik dacht dat ik de enige zou zijn. Maar inderdaad geen wereldprobleem

Doornroosje9 schreef op 09-07-2021 om 18:58:

[..]

Profiel afgeschermd? Dat heb ik net ook gedaan. Denk dat je dan niet meer te loepen bent ofzo? Waar moet ik trouwens zijn om pijlers te blokkeren?

Die functie komt nog!

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-07-2021 om 19:43

Weeping-Willow schreef op 09-07-2021 om 18:57:

Je kunt ook f.lux gebruiken

Accenten, trema's en dergelijke zijn niet mogelijk in een gebruikersnaam, dat vind ik jammer! 

Weeping-Willow schreef op 09-07-2021 om 18:57:

Ja! Goed idee! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-07-2021 om 20:34

Oeloeboeloe schreef op 09-07-2021 om 20:11:

[..]

Ja! Goed idee!

Je kunt ook F.Lux gebruiken. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

09-07-2021 om 20:37

Vast mosterd, maar:
kan er bij de topics ook aangegeven worden in welke pijler ze staan? Aan de titel is meestal niet te zien waar ze over gaan.

Fijn, een nieuw forum! 
Fijn dat het er zo herkenbaar uitziet en er veel is overgenomen van het vivaforum en top dat de smileys overzichtelijker en op categorie staan! Ik zat me altijd wezenloos te zoeken op viva. En erg fijn dat je, wanneer je op een quote klikt, naar de originele post gaat.

Mijn lijstje met verbeterpunten:

• Graag beter gebruik maken van schermgrootte: op mijn laptop neemt de kolom met reacties nog niet eens de helft van mijn scherm in. Zowel links als rechts zit nu een groot wit vlak. Zorgt voor heel veel scrollen.. 
  • Regelafstand graag verkleinen. Er wordt nu bij elke enter een regel overgeslagen, dat lijkt me nogal onnodig (ik zit nu maar steeds te shift-enteren).
  • De foto's bij de pijlers zijn best leuk, maar nemen ook veel ruimte in en het maakt het niet overzichtelijker. Graag meer kolommen met pijlers naast elkaar (zie ook mijn 1e punt) en liever een klein herkenbaar icoontje dan een foto. 
  • Ik mis de optie om foto's/plaatjes toe te voegen (of ik kijk niet goed..)
  • Bij viva staat er bij de actieve/nieuwe topics een icoontje voor de titel, zodat je weet op welke pijler het is geplaatst. Dat zou ik hier ook wel ideaal vinden. 
  • Ik heb de zoekfunctie even geprobeerd en krijg dan grote, vierkante blokken per topic. Kan dat gewoon een lijstje worden, met daarbij ook de datum? Ook heb ik het idee dat ie (nog) niet helemaal werkt, ik zocht nu op een woord uit een topictitel en krijg dat topic niet in de resultaten. Maar misschien komt dit nog. 

Verder ben ik wel gewoon heel blij met dit forum, ook zoals het nu is! 😉

Ik vind dat smalle juist wel fijn lezen, (bijna) helemaal breed lijkt me daarentegen juist weer niet fijn. Ik lees ook liever in kolommen dan over de volledige breedte bij bijv a4. Verder is het ook niet smaller dan viva toch? 

Topics waar je op gereageerd hebt verwijderen.
Of kan dat al?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.