Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Ik vind het best een mooie beeldspraak.

Met de (verwende) wens om pijlers te kunnen (laten) blokkeren wordt het wellicht makkelijker om 'jouw werk' te vinden.

Van onder naar boven lezen is voor mij heel onnatuurlijk en maakt me misselijk, reden voor mij om weg te gaan van Femme.

Jesse_1 schreef op 09-07-2021 om 14:54:

Oh, er worden automatisch smiley's geplaatst zie ik. Kan ik dat ook uit zetten? Als ik een smiley wil, dan zoek ik een emoji uit. Ik wil gewoon ; ) typen zonder gezichtje.

Bij mij staan de smileys onbedoeld uit, dus vind het wel handig als ik ze met lettercombi's toch krijg..  

edit: ow ; ) en ; - )  levert beiden eentje op, dat is voor jou minder fijn denk ik. Geen idee of zulke dingen uitgezet kunnen worden. Ik zou dan eerst de 'aankliksmileys' in werking willen hebben bij mij.

@Jesse Ik kan me voorstellen dat het voor jou/jullie zo voelt. Gelukkig overspoelen we niet al jullie topics

Ter geruststelling, de drukte in deze overlap topics komt waarschijnlijk omdat ViaFora net live is en iedereen van Viva er heel enthousiast in springt om alles te onderzoeken. Geef het een week en waarschijnlijk zijn we in deze topics dan een stuk rustiger

Ik heb iets wat er wat mij betreft wel uit zou mogen,mag dat ook?

Reageren op topics van wel 4 of 5 jaar oud. Er is nu regelmatig verwarring omdat iemand dan daarop reageert. Zouden deze oude topics niet gesloten kunnen worden,zodat ze wel gelezen kunnen worden voor de tips maar niet meer reageen?

Misschien een automatische melding in een oud topic dat de laatste reactie meer dan bijv. een maand geleden is? 

Vf_Watervrouw schreef op 09-07-2021 om 14:57:

Ik vind het best een mooie beeldspraak.

Met de (verwende) wens om pijlers te kunnen (laten) blokkeren wordt het wellicht makkelijker om 'jouw werk' te vinden.

vond t heel helder en beeldend omschreven! en kan me er alles bij voorstellen. opeens zo'n tsunami.. 

ik ben ook van mening dat dit alles opgelost is als iedereen naar wens pijlers 'aan of uit' kan zetten, op Via en op OO. hoop dat die functionaliteit hoog op t prioriteitenlijstje komt!

safari schreef op 09-07-2021 om 15:06:

[..]

vond t heel helder en beeldend omschreven! en kan me er alles bij voorstellen. opeens zo'n tsunami..

ik ben ook van mening dat dit alles opgelost is als iedereen naar wens pijlers 'aan of uit' kan zetten, op Via en op OO. hoop dat die functionaliteit hoog op t prioriteitenlijstje komt!

Maar dan is bijv. de kinderen pijler van OO en VF samen voor de OO-ers alsnog overspoeld met topics van 'ons' toch?

En hele mooie omschrijving inderdaad, snap heel goed dat het zo voelt ja!

_melon schreef op 09-07-2021 om 15:08:

[..]

Maar dan is bijv. de kinderen pijler van OO en VF samen voor de OO-ers alsnog overspoeld met topics van 'ons' toch?

ik dacht t zo: 

dan kan je op OO bv de pijler met suggesties voor viafora op 'verborgen' zetten, en ik op viafora maak de 'peuters' pijler voor mij onzichtbaar

safari schreef op 09-07-2021 om 15:15:

[..]

ik dacht t zo:

dan kan je op OO bv de pijler met suggesties voor viafora op 'verborgen' zetten, en ik op viafora maak de 'peuters' pijler voor mij onzichtbaar

Dat snap ik, maar als ik als ViaFora forummer nou met 'mijn' VIVA kliekje * allemaal topics open in 'Peuters' dan overspoeld het wel zeg maar. 

*Ik heb geen VIVA kliekje, maar er zijn wel verschillende topics en groepjes in de pijlers van zwangerschap tot pubers etc. en als die allemaal topics gaan openen en actief zijn, dan is OO ineens hun forum kwijt, zeg maar.

Weet niet zo goed hoe ik dit duidelijk kan uitleggen haha.

Jesse, zo voel ik het ook. Maar dat vond ik weer zo ongastvrij van mezelf. Ik had verwacht dat zodra vifora live ging, al de Viva topics mee zouden verhuizen en op OO zouden verdwijnen.

Ik heb ook al eerder in deze draad gevraagd over welk forum we het hier hebben, maar heb daar nog geen antwoord op gekregen.

ah zo. ja da's waar, beide sites delen op dezelfde pijler. maar da's toch juist leuk? dan kiest iedereen gericht voor pijler 'puberteit', ik zou denken: the more, the merrier..? en als je er niets mee hebt, verberg je hem eenvoudigweg?

Ik vind het juist wel leuk wat vers bloed in de discussies als de forummers gaan mixen. 

safari schreef op 09-07-2021 om 15:21:

[..]

[..]

ah zo. ja da's waar, beide sites delen op dezelfde pijler. maar da's toch juist leuk? dan kiest iedereen gericht voor pijler 'puberteit', ik zou denken: the more, the merrier..? en als je er niets mee hebt, verberg je hem eenvoudigweg?

Ik ook, maar voor een OO gebruiker kan ik me voorstellen dat het voelt als tsunami.

Heb ook echt geen idee hoe druk het op OO is enzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.