Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Van mij mag die deeloptie er ook wel uit. 

Vf_Watervrouw schreef op 08-07-2021 om 19:12:

Ik wil graag een motto/onderschrift kunnen hebben

Wensenlijstje: in je profiel lijstje met peilers/rubrieken zodat je zelf kunt blokkeren en de-blokkeren. Scheelt de moderators ook weer tijd.

Gebruiker blokkeren/deblokkeren (= postings verbergen/zichtbaar maken)

Lijstje incl subrubrieken. Kan ik als kindvrije tante af en toe een leeftijdscategorie aan zetten om te kijken waar ik tantezegger mee zou kunnen verrassen. Aan siblings vragen haalt de verrassing er voor hen af

Geen idee of dat technisch lastig is te regelen..

Mezelf kunnen loepen had ik ook wel handig gevonden om deze quote/aanvulling te kunnen doen. Dus loepfunctie in het algemeen ben ik voor, wel mooi dat gebruikers het zelf dan weer kunnen afschermen/ontloepen/ofzo zoals ik ergens las.

Coreopsis schreef op 08-07-2021 om 18:33:

[..]

profiel bewerken -> vinkje bij "mijn profiel afschermen"

Ik heb dit nu aangevinkt bij mijn account op viafora.nl. Moet ik dit nu bij ouders.nl ook nog doen of wordt dat automatisch gesynchroniseerd?

RavIvaR schreef op 08-07-2021 om 23:38:

[..]

Ik heb dit nu aangevinkt bij mijn account op viafora.nl. Moet ik dit nu bij ouders.nl ook nog doen of wordt dat automatisch gesynchroniseerd?

bij viafora zie ik nu niks van je. Heb de indruk dat het gesynchroniseerd is, maar zat niet op ouders.nl...

AcidicShark11

AcidicShark11

08-07-2021 om 23:47

Het blokken van onderwerpen. Zwanger, bevallen, babytijd, brrrr. 

Hoe fijn is het dat als je een topic opent het begint bij de laatst gelezen post? 

Het kunnen aanpassen van de OP. Echt een onmisbare functie.

flipje2 schreef op 08-07-2021 om 23:51:

Het kunnen aanpassen van de OP. Echt een onmisbare functie.

Juis t  goed dat OPs hier niet leeg gehaald kunnen worden! 

Sunny_ schreef op 08-07-2021 om 23:49:

Hoe fijn is het dat als je een topic opent het begint bij de laatst gelezen post?

echt he!!!! 

Op mijn telefoon blijf ik rare problemen houden als ik onder een quote reageer. 

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 23:52:

[..]

Juis t goed dat OPs hier niet leeg gehaald kunnen worden!

Ja maar voor super veel langlopende topics wordt het gebruikt om een overzicht bij te houden van de stand van zaken van alle schrijvers m.b.t. zwanger worden / diëten / sporten / etc. waar zo'n topic dan ook over gaat.

Het kunnen verwijderen van topics uit je lijsten. Soms vind ik het na een poosje niet meer boeiend om te reageren maar ze blijven wel omhoog komen  

Sunny_ schreef op 08-07-2021 om 23:56:

Het kunnen verwijderen van topics uit je lijsten. Soms vind ik het na een poosje niet meer boeiend om te reageren maar ze blijven wel omhoog komen

Ja dit!!

Handig als de discussie in welles/ nietes ontaard is bijvoorbeeld

Vf_Watervrouw schreef op 08-07-2021 om 23:40:

[..]

bij viafora zie ik nu niks van je. Heb de indruk dat het gesynchroniseerd is, maar zat niet op ouders.nl...

Thanks voor de check!

pijlers kunnende verbergen lijkt me echt top! zie nu bij 'actieve pijlers' 'puberteit' staan, en 'peuters' bv, die ga ik nimmer bezoeken en mogen voor mij onzichtbaar worden : )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.