Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

OneTrickPony schreef op 08-07-2021 om 22:31:

De openingspost kunnen wijzigen is erg van belang bij o.a. afval- en zwanger worden topics

Ik kwam ergens tegen dat daar over nagedacht zou gaan worden.

Test

: ) : D : P

edit: als het niet via 'het menu' kan kan ik wel enkele smileys zelf creeeren :happy: : happy : ?!

Niet alles gelezen maar de spelling controle doet het hier niet bij mij.

Doordat  de functietoetsen in het schrijfscherm zitten, is deze erg klein op mijn mobiel. Misschien kunnen ze er onder?

De openingspost aan kunnen passen in topics met tabellen

Onmisbaar in het IVF/ICSI topic dat al sinds 2015 loopt.

Vf_Watervrouw schreef op 08-07-2021 om 22:33:

[..]

Ik kwam ergens tegen dat daar over nagedacht zou gaan worden.

Fijn! Is wel een vereiste, als ik het zo mag noemen

Tickel schreef op 08-07-2021 om 21:31:

Ik vind dat ze bij Ouderspuntnl heel erg hun best hebben gedaan met dit forum zo snel op poten te krijgen. Waarvoor dank. En wennen hoort erbij.

helemaal mee eens

Meer berichten per pagina. Sommige topics zitten nu al op 20 pagina's maar t lijstje berichten per pagina is zo kort... Ik blijf maar doorklikken. Scrollen is dan veel makkelijker

Misschien heeft iemand het al genoemd,  maar ik mis een terug naar boven knop onderaan een topic.

Noujaazeg schreef op 08-07-2021 om 23:11:

Misschien heeft iemand het al genoemd, maar ik mis een terug naar boven knop onderaan een topic.

Ver(der) naar rechts en waarschijnlijk lager dan je verwacht staat ie

Ik mis nog een overzichtelijk pijler gebeuren zoal het nu op het Vivaforum staat. Nu staan alle soorten topics door elkaar op basis van nieuw en actief.

Ik vind dat erg onoverzichtelijk en zeker als straks het forum nog actiever word na 2 augustus.

Valdemar schreef op 08-07-2021 om 21:33:

Heel dom, maar misschien pop-ups bij de icoontjes?
Qoute, rapporteren en bookmark is wel duidelijk, maar geen idee waarvoor het telefoontje en de enveloppe staan bij de OP.

Veel succes trouwens.

Dat staat er boven: deel en like dit bericht.

Overigens mag die deel-functionaliteit er van mij z.s.m. af gesloopt worden. Als iemand een of andere gevoelige kwestie hier anoniem ter sprake wil brengen, dan hoeft het wat mij betreft niet zo gefaciliteerd te worden om dat via WhatsApp te kunnen verspreiden. 

flipje2 schreef op 08-07-2021 om 23:14:

[..]

Dat staat er boven: deel en like dit bericht.

Overigens mag die deel-functionaliteit er van mij z.s.m. af gesloopt worden. Als iemand een of andere gevoelige kwestie hier anoniem ter sprake wil brengen, dan hoeft het wat mij betreft niet zo gefaciliteerd te worden om dat via WhatsApp te kunnen verspreiden.

knopjesgate is terug van weggeweest...

Mijn vertrouwen in anonimiteit op een openbaar forum is beperkt, maar die knopjes mogen wel weg ja..

Mutsje78 schreef op 08-07-2021 om 23:13:

Ik mis nog een overzichtelijk pijler gebeuren zoal het nu op het Vivaforum staat. Nu staan alle soorten topics door elkaar op basis van nieuw en actief.

Ik vind dat erg onoverzichtelijk en zeker als straks het forum nog actiever word na 2 augustus.

Ik doe mijn naam eer aan: het is er al wel, had bij home even moeten doorscrollen 

Koekie1980 schreef op 08-07-2021 om 23:08:

Meer berichten per pagina. Sommige topics zitten nu al op 20 pagina's maar t lijstje berichten per pagina is zo kort... Ik blijf maar doorklikken. Scrollen is dan veel makkelijker

Eens! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.