Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zolang Viva bestaat ga ik daar niet weg. 
Maar ik kom hier ook af en toe hoor.

Puss-in-Boots schreef op 16-08-2021 om 17:49:

[..]

Sure

Je hoeft me niet te geloven hoor.

Desire schreef op 16-08-2021 om 17:36:

[..]

Zeker wel nu ook al duidelijk was dat mijn gegevens niet waren verwijderd na op anoniem gaan en ik nog een email ontving over de doorstart van het forum. Het is gewoon niet goed geregeld dus.

Ik ook. Ik heb na anonimiseren nog twee keer een mail gehad, ondanks dat ik na de eerste mail ook al aan heb gegeven dat mijn account geanonimiseerd was en dat ik geen mail meer van ze wilde.

Rondstruiner schreef op 16-08-2021 om 18:13:

[..]

Ik ook. Ik heb na anonimiseren nog twee keer een mail gehad, ondanks dat ik na de eerste mail ook al aan heb gegeven dat mijn account geanonimiseerd was en dat ik geen mail meer van ze wilde.

Klopt, ik las dat de CM het daar nog zou uitzoeken, ik las meer meldingen hiervan. Nog geen antwoord gelezen, maar slecht vind ik het wel.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

16-08-2021 om 18:17

Ook gebruikers die niet geanonimiseerd zijn, maar wel een permaban hebben, krijgen die mails van Viva.

Desire schreef op 16-08-2021 om 18:06:

[..]

Je hoeft me niet te geloven hoor.

Nou gelukkig maar 

Desire schreef op 16-08-2021 om 18:16:

[..]

Klopt, ik las dat de CM het daar nog zou uitzoeken, ik las meer meldingen hiervan. Nog geen antwoord gelezen, maar slecht vind ik het wel.

Dies op vakantie. 

_melon schreef op 16-08-2021 om 18:39:

[..]

Dies op vakantie.

Haha was daarvoor al 

Desire schreef op 16-08-2021 om 18:06:

[..]

Je hoeft me niet te geloven hoor.

Je opmerkingen zijn aannames over datalekopmerking van een ander. Dat jij meteen gelooft dat er een datalek is geweest.

Omdat er iets anders mis is gegaan waar wel meerdere mensen iets over hebben ontvangen, betekend dus niet dat er ook echt een datalek gaande is, dat is gewoon een beetje een voorbarige conclusie.

LiefsteFeetje schreef op 16-08-2021 om 18:44:

[..]

Je opmerkingen is zijn een aannames over datalekopmerking van een ander. Dat jij meteen gelooft dat er een datalek is geweest.

Omdat er iets anders mis is gegaan waar wel meerdere mensen iets over hebben ontvangen, betekend dus niet dat er ook echt een datalek gaande is, dat is gewoon een beetje een voorbarige conclusie.

Even aangepast. En ik beweer het nergens, enkel dat ik er niet van zou opkijken. Dat je gegevens niet worden verwijderd bij anonimiseren, zoals beweerd, is wel degelijk een feit. Snap niet waarom je je zo druk maakt eigenlijk 

Lollypopje schreef op 16-08-2021 om 17:53:

Dat laatste klopt wel. In het mod topic werd gezegd dat bij anonimisatie je e-mail wordt verwijderd. Toch hebben veel mensen op die e-mails een mail ontvangen. Wat dus niet erg netjes is.

Over een datalek heb ik zelf echter ook niks gezien.

Klopt. Ik ontving ook 2 mails op het e=mailadres van een geanonimiseerd account. Bijzonder wel.

Ik heb dan juist weer géén mails van viva ontvangen. Ook als ik zelf mailde heb ik vaak geen antwoord gekregen. Zo onbeschoft. 

redbulletje schreef op 16-08-2021 om 19:13:

Ik heb dan juist weer géén mails van viva ontvangen. Ook als ik zelf mailde heb ik vaak geen antwoord gekregen. Zo onbeschoft.

Ik weet dan weer al 100 jaar niet meer op welke e-mail-adressen ik ooit allemaal mijn accounts - ook de geanomiseerde - heb gezet.

Voor elk nieuw account maakte ik snel een nieuw hotmail- of gmail-adres aan dat ik nadien nooit meer bekeek.

Mijn "gewoon" mail-adres heeft alvast niets ontvangen.

Misschien dat ze net om te pesten alleen maar de perma-bans en geanomiseerden hebben aangeschreven  ?

Marty1984 schreef op 16-08-2021 om 19:21:

[..]

Ik weet dan weer al 100 jaar niet meer op welke e-mail-adressen ik ooit allemaal mijn accounts - ook de geanomiseerde - heb gezet.

Voor elk nieuw account maakte ik snel een nieuw hotmail- of gmail-adres aan dat ik nadien nooit meer bekeek.

Mijn "gewoon" mail-adres heeft alvast niets ontvangen.

Misschien dat ze net om te pesten alleen maar de perma-bans en geanomiseerden hebben aangeschreven ?

In je profiel kan je zien onder welk mailadres je ingeschreven staat. En daar kan je het ook wijzigen. 

Ik blijf sowieso hier. op viva lees ik nog wat topics mee maar ik initieer daar niks nieuws. Ben nogal faliekant tegen op hoe ze ons als oud vuil aan de kant wilde mikken tot ze ineens doorhadden dat er nog wat dineros te verdienen waren over onze rug. Heel gauw wegwezen dan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.