Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik blijf hier. Dit bevalt mij prima. Hoop dat iedereen hierheen komt.

Ik kan Viva nog niet zo goed loslaten, dus ben voorlopig voornemens tot het bittere eind te blijven 

Ik ben ook nog aan het bepalen waar ik uiteindelijk blijf hangen. Hoewel het leuk is dat er meerdere initiatieven zijn, krijg ik daardoor wel keuzestress (en hoop ik dat het straks geen versplinterde bedoening wordt...!)   

Dit lijkt me een prima alternatief. 

Ik hoop dat iedereen hier komt.  Voor diegenen die dit gemaakt hebben het ziet er mooi uit!

Ik pendel momenteel tussen beide. Ik verblijf wel in de leesmodus tot het bittere eind op het Viva F. 

Ik blijf hier, en wil op viva m'n account op anoniem gaan zetten. En dan wel lezen tot het eind, maar hier actief zijn. Viafora Ziet er goed uit, de pijlers zijn er + de smileys 

Ik ben hier meer dan op Viva. Vind dit forum echt zoveel aangenamer.

Maar ik blijf daar tot het einde. Beetje volgen waar andere forummeren heen gaan.

Ik was daar de laatste jaren meer een meelezer, dus ik heb me daar inmiddels laten anonimiseren met de nick waar ik nog toegang toe had. Een nog oudere nick was al buiten mijn medeweten op anoniem gezet. Ik lees daar dus nu alleen nog mee met de topics die ik nog even wil volgen.En net als ZombieQueen vind ik dit eigenlijk een prettiger forum.

ZombieQueen schreef op 09-07-2021 om 20:21:

Ik ben hier meer dan op Viva. Vind dit forum echt zoveel aangenamer.

Maar ik blijf daar tot het einde. Beetje volgen waar andere forummeren heen gaan.

Ik vind de sfeer ook zachter/aangenamer, vraag me wel af of dat gaat veranderen nadat viva officieel is opgeheven. 

Nu op beide fora. Zal op Viva wel tot het laatste moment blijven. Omdat ze zo hoog scoren in google komen er ook veel nieuwe mensen met hun sappige problemen

Ik zie wel een drastische leegloop op Viva. Als je kijkt in het centraal moderatortopic zie heel veel mensen die al op anoniem gaan. 

Ik pendel nog een beetje op en neer.

Ik pendel heen en weer tussen 'via-,viva,doen' 😉 

Hoop dat na de uitval van viva 1 forum duidelijk meer gelezen/gereageerd/bezocht wordt. 

Reclame hier is wel dazzling veel 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

09-07-2021 om 20:27

Ik hang nog tussen twee werelden. Maar heb besloten dat ik vanaf nu op Viva langzaam overga naar meeleesstand.
De definitieve overstap maak ik pas als ik ook Riks forum heb gezien. Voor nu voelt het hier goed, maar veel is natuurlijk afhankelijk van de gebruikers.

Tot het bittere eind, al ben ik daar al minder actief qua reageren.

Kan mooi her en der nog even wat linkjes naar hier droppen en wil het forum van Rik ook nog zien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.