Over het forum Over het forum

Over het forum

Verwarring over identiteit



Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.


Trutje22 schreef op 25-02-2022 om 23:13:

[..]

Hij heeft niet voor niets een perma ban gehad na vele tijdelijke he.

En hij vind het heerlijk om anderen op de kast te krijgen.

Is hier een mute/negeer optie eigenlijk?

Vindt. 

Waarom reageer je hier eigenlijk in dit topic? 

Je zegt zelf dat je hem op 'negeer' wil. 

Moxxie schreef op 25-02-2022 om 23:17:

Kom op jongens, beetje herinneringen ophalen is prima maar ouwe Viva-koeien uit de sloot trekken moeten we niet doen. Nieuwe ronde nieuwe kansen toch?

Je hebt natuurlijk gelijk. Het gebeurt daar ook. Maar. When they go low, we go high.  Succces verder.  Ik peer m weer. 

hmm tijd om dit topic uit mijn gereageerd lijst te gooien. 

zwaankip schreef op 25-02-2022 om 23:20:

[..]

Vindt.

Waarom reageer je hier eigenlijk in dit topic?

Je zegt zelf dat je hem op 'negeer' wil.

Want, er mogen alleen maar fans van Pejeka reageren hier? Ik vond m inderdaad ook behoorlijk vrouwonvriendelijk en racistisch op Viev. En ontzettend in herhaling vallen . En hoe jij m op loopt te hemelen vind ik dan weer niet helemaal gezond. Maar hé, iedereen z’n voorkeuren toch?

Trutje22 schreef op 25-02-2022 om 23:13:

[..]

Hij heeft niet voor niets een perma ban gehad na vele tijdelijke he.

En hij vind het heerlijk om anderen op de kast te krijgen.

Is hier een mute/negeer optie eigenlijk?

Ja. Klik op de nick.

Klik op de knop blokkeren. Dan op de volgende pagina op de knop op negeerlijst zetten.

Het enige nadeel van een kleinforum is dat je wat moeilijker om sommige figuren heen kunt forummen. Maar gelukkig hebben we de negeerfunctie

Al hoop ik wel dat dit geen bannelingenbos wordt met alle types die ik daar meed. 

Heeeeej Pejekaaaa, ben je echt terug? 
Ik las je altijd graag op Viva, was het vaak niet met je eens maar soms ook wel. Vond je in elk geval erg amusant om te lezen altijd.

Herfstappeltaart schreef op 26-02-2022 om 07:26:

Heeeeej Pejekaaaa, ben je echt terug?
Ik las je altijd graag op Viva, was het vaak niet met je eens maar soms ook wel. Vond je in elk geval erg amusant om te lezen altijd.

Ik vind het pas leuk dat jij terug bent! 

Moosey schreef op 25-02-2022 om 23:45:

[..]

Want, er mogen alleen maar fans van Pejeka reageren hier? Ik vond m inderdaad ook behoorlijk vrouwonvriendelijk en racistisch op Viev. En ontzettend in herhaling vallen . En hoe jij m op loopt te hemelen vind ik dan weer niet helemaal gezond. Maar hé, iedereen z’n voorkeuren toch?

Zwaankip is vast de partner van. Of de voorzitter van de Pejeka fanclub. Kan ook. Zal geen drukke club zijn.

PinkFlower schreef op 26-02-2022 om 10:10:

[..]

Zwaankip is vast de partner van. Of de voorzitter van de Pejeka fanclub. Kan ook. Zal geen drukke club zijn.

Er zijn meer gebruikers blij om hem weer te lezen. Dat is uiteraard prima

Trutje22 schreef op 26-02-2022 om 10:16:

[..]

Er zijn meer gebruikers blij om hem weer te lezen. Dat is uiteraard prima

Ik ben ook erg blij dat hij terug is!

PinkFlower schreef op 26-02-2022 om 10:10:

[..]

Zwaankip is vast de partner van. Of de voorzitter van de Pejeka fanclub. Kan ook. Zal geen drukke club zijn.

Ahh, je denkt mij te kennen?

Ik kan je geruststellen hoor; ik woon in België.

Wat was jouw nick op viva Zwaankip?

watertoren schreef op 26-02-2022 om 10:41:

[..]

Ik ben ook erg blij dat hij terug is!

Ik ook, maar je mag dat hier niet vermelden 

Jou denk ik ook te herkennen van Viva. Jou las ik ook graag. 

redbulletje schreef op 26-02-2022 om 13:12:

Wat was jouw nick op viva Zwaankip?

Mag ik het je per PB sturen? Ik las hiernet dat ze op Viva aan't roddelen zijn over Via-forum. Gisteren ook over jou. Daarom wil ik mijn Viva-nick hier niet openbaar bekend maken. 

jahoor, pb me maar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.