Over het forum Over het forum

Over het forum

Verwarring over identiteit



Ik zag toevallig dat hier op het forum iemand actief is onder de naam Pejeka. Voor de goede orde: IK ben de Pejeka die vroeger op het Viva-forum actief was. Ik heb me hier aangemeld om dat even te verduidelijken. Wie de persoon is die zich hier Pejeka noemt, is mij niet bekend.


zwaankip schreef op 25-02-2022 om 22:04:

[..]

[..]

Hoe kun jij zomaar bepalen dat de "meeste mensen" zonder de mening van Pejeka kunnen?

Welke mensen, hoeveel mensen?

Graag een antwoord op mijn vraag.

De meeste mensen zijn niet racistisch en/of vrouwonvriendelijk.


niet_rechts schreef op 25-02-2022 om 22:20:

[..]

Lees eens een ander topic en je zult je moeten realiseren dat er nogal wat mensen zich doodergeren aan dit figuur en zijn ongepaste mening.

Welk topic? 

De enige echte Pejeka. Alleen al door de reacties die je weer oproept ben ik overtuigd, kan niet missen! Ik las je altijd graag op Viva, of ik het nu met je eens was of niet.

even snel een account aangemaakt want heb niets meer met een forum.  Maar toevallig wat meelezend op een ander forum las ik tot mijn vermaak dat mijn korte aanwezigheid daar nog steeds reden is om mijn Nick af en toe te noemen.  Vol angst en ontzag op het schoolplein waar het recht van de sterkste geldt, maar waar je wel in de pas moet lopen.  Ik wens alle mensen die daar weggepest zijn en hier schrijven veel plezier hier.  Volgens mij is het hier echt wel okay.  Hier wel.  
enne…. als ik weer eens vakantie heb, kom ik daar weer eens spoken.  Hahaha 

Cookielover schreef op 25-02-2022 om 21:51:

[..]

Nee hoor, je hoeft niet als een klein kind op je stokpaardje te gaan zitten. De meeste mensen kunnen best zonder de Mening van Pejeka.

Er zitten er hier op 't forum ook die stokpaardjes hebben die irritant zijn. 


Gr.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

25-02-2022 om 22:55

redbulletje schreef op 25-02-2022 om 22:54:

[..]

Er zitten er hier op 't forum ook die stokpaardjes hebben die irritant zijn.


Gr.

😁

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

25-02-2022 om 22:56

En Viva is ook best oké

kitchenwitch schreef op 25-02-2022 om 22:42:

De enige echte Pejeka. Alleen al door de reacties die je weer oproept ben ik overtuigd, kan niet missen! Ik las je altijd graag op Viva, of ik het nu met je eens was of niet.

Idd! Ik ben ook overtuigd dat het de echte Pejeka betreft. Ik las hem ook heel graag op Viva. 

Waarom komen er op dit forum beweringen dat Pejeka een racist + vrouwonvriendelijk zou zijn?

Ik, als vrouw, heb op Viva vaak op Pejeka gereageerd en nooit, echt nooit was hij 'vrouw-onvriendelijk' tegenover mij. 


Beweringen?? O mijn God 

Waterman02 schreef op 25-02-2022 om 22:47:

even snel een account aangemaakt want heb niets meer met een forum. Maar toevallig wat meelezend op een ander forum las ik tot mijn vermaak dat mijn korte aanwezigheid daar nog steeds reden is om mijn Nick af en toe te noemen. Vol angst en ontzag op het schoolplein waar het recht van de sterkste geldt, maar waar je wel in de pas moet lopen. Ik wens alle mensen die daar weggepest zijn en hier schrijven veel plezier hier. Volgens mij is het hier echt wel okay. Hier wel.
enne…. als ik weer eens vakantie heb, kom ik daar weer eens spoken. Hahaha

Dank je! Ik werd ook weggepest.....

zwaankip schreef op 25-02-2022 om 23:05:

[..]

Dank je! Ik werd ook weggepest.....

Wees er trots op! Ik moet wel lachen. Ik heb sinds zomer 2021 geen letter  meer gelezen  op dit of het andere forum. Had ook geen account hier en was daar verbannen ( was mijn eigen schuld).   Zit ik een avond wat verstrooiing te zoeken na een avond Oekraïne nieuws: hebben ze het nog over Waterman! Hoe zielig is dat. Maar wat een eer voor mij.  
Toch wel jammer dat dit forum wat klein is gebleven. Maar fijn dat mensen zoals Pejeka en RB ( met beiden was ik het bijna nooit eens) en anderen die ik niet herken,  hier gewoon zichzelf kunnen zijn. 
Geniet ervan. 

zwaankip schreef op 25-02-2022 om 23:01:

[..]

Idd! Ik ben ook overtuigd dat het de echte Pejeka betreft. Ik las hem ook heel graag op Viva.

Waarom komen er op dit forum beweringen dat Pejeka een racist + vrouwonvriendelijk zou zijn?

Ik, als vrouw, heb op Viva vaak op Pejeka gereageerd en nooit, echt nooit was hij 'vrouw-onvriendelijk' tegenover mij.


Hij heeft niet voor niets een perma ban gehad na vele tijdelijke he.

En hij vind het heerlijk om anderen op de kast te krijgen.

Is hier een mute/negeer optie eigenlijk? 

Cookielover schreef op 25-02-2022 om 23:04:

Beweringen?? O mijn God

Waarom kom je hier reageren? Om anderen belachelijk te maken? Ik denk dat ik het wel weet...




Kom op jongens, beetje herinneringen ophalen is prima maar ouwe Viva-koeien uit de sloot trekken moeten we niet doen. Nieuwe ronde nieuwe kansen toch?

Trutje22 schreef op 25-02-2022 om 23:13:

[..]

Hij heeft niet voor niets een perma ban gehad na vele tijdelijke he.

En hij vind het heerlijk om anderen op de kast te krijgen.

Is hier een mute/negeer optie eigenlijk?

Alsof iedereen die een perma ban had niet deugde.  Volgens mij is het feit dat je daar niet past al een bewijs van goed gedrag.  De pesters daar zijn of depri, of uitgekotst door de samenleving of gewoon tokkie (of wasvrouw haha ). 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.