Over het forum Over het forum

Over het forum

Stem op Viafora - Website vh Jaar

Wij vieren feest! Viafora is genomineerd voor Website van Het Jaar in de categorie Communities. Wat zijn we trots!

Die nominatie hebben we ook aan jullie allemaal te danken, jullie maken de Via-Community 

We willen natuurlijk super graag winnen en hebben daardoor zoveel mogelijk stemmen nodig. Wil jij ook op ons stemmen? Dat kan hier: https://www.websitevhjaar.nl/vote/viafora/

Leuke bijkomstigheid... Je kan ook nog prijzen winnen door te stemmen, zoals een smartwatch, playstation of een jaar lang gratis naar de bioscoop.


gestemd Is hopelijk goede reclame voor Via.

Wel opvallend dat een zeker ander forum er niet tussen staat

Ja, ik heb vanmiddag al gestemd!

Gestemd! 

Leuk! Ik heb gestemd. Navigatie hebben jullie prima voor elkaar. Van mij mag de lay-out ondertussen best wat minder gaan lijken op dat “andere” forum. Ook al is het hier nog iets minder druk, technisch hebben jullie het een stuk beter voor elkaar en ook qua moderatie! 🥂op 10 jaar ViaFora!

TanSwallow86

TanSwallow86

06-09-2022 om 21:01

Uiteraard gestemd

Ook gestemd.

Gestemd! Alleen weet ik niet goed hoe ik de vraag moest beantwoorden over de aanbeveling. Prima, maar niet aan goede vrienden en bekenden, die herkennen me meteen en een beetje anoniem vind ik niet erg.

Auwereel schreef op 06-09-2022 om 21:07:

Gestemd! Alleen weet ik niet goed hoe ik de vraag moest beantwoorden over de aanbeveling. Prima, maar niet aan goede vrienden en bekenden, die herkennen me meteen en een beetje anoniem vind ik niet erg.

Ik vat dat meer op als promoten bij forummers op dat andere forum. Bekenden zou ik ook niet vragen idd.

Hier ook gestemd!

Ik heb ook gestemd!

Auwereel schreef op 06-09-2022 om 21:07:

Gestemd! Alleen weet ik niet goed hoe ik de vraag moest beantwoorden over de aanbeveling. Prima, maar niet aan goede vrienden en bekenden, die herkennen me meteen en een beetje anoniem vind ik niet erg.

Dat is zo'n standaard vraag. Niet letterlijk nemen maar opvatten meer in de trant van welk cijfer zou je de website geven

gestemd
eat this viva

Ik heb ook gestemd, veel succes! Hopelijk komen hierdoor wat nieuwe leden bij Via 😁

Dutchgirly schreef op 06-09-2022 om 22:06:

Ik heb ook gestemd, veel succes! Hopelijk komen hierdoor wat nieuwe leden bij Via 😁

Ja, dat het nog wat drukker wordt.

Gefeliciteerd met de nominatie, en ik ga nu stemmen! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.