Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-07-2021 om 21:28

-Nienke- schreef op 09-07-2021 om 18:58:

[..]

Ik heb ook serieus bijna 6 jaar geforumd op Viva (en nog vrij actief ook) en nooit gezien dat de tekst van TO een andere kleur had Meer mensen met een steen dus...

Ik zie ook geen kleurverschil hoor. Hangt misschien van de browser af?

Ben nog op ontdekkingstocht op dit nieuwe forum, maar op het eerste gezicht is het heel prima te doen. Ik ben ontzettend blij met deze doorstart. Heb ook mijn account geactiveerd op de site van Bladiebla. Even afwachten op welke ik actief blijf. 

Ziet er goed uit! Heel fijn dat niet alles steeds verspringt door advertenties! 😁

Ik vind het echt fijn dat het zo lijkt op het Viva Forum! Ik zie mezelf wel blijven mits het actief blijft hier. 

Echt fijn dat je meteen ziet of er nieuwe reacties zijn.  In zijn geheel een heel fijn forum, ook de tips zijn snel opgepakt. Complimenten!

Moet zeggen dat ik blij verrast ben.

Denk dat het een prima vervanger is.
Wat ik wel mis is het loepje. Niet om de hele geschiedenis van iemand te achterhalen, maar op die manier kon je snel de reacties van iemand even teruglezen en hoefde je niet het hele topic door te spitten.

Merel7 schreef op 11-07-2021 om 13:30:

Moet zeggen dat ik blij verrast ben.

Denk dat het een prima vervanger is.
Wat ik wel mis is het loepje. Niet om de hele geschiedenis van iemand te achterhalen, maar op die manier kon je snel de reacties van iemand even teruglezen en hoefde je niet het hele topic door te spitten.

Je kan loepen door op iemands naam te klikken.

Crunchie schreef op 11-07-2021 om 13:40:

[..]

Je kan loepen door op iemands naam te klikken.

Geen idee of ik iets fout doe, maar krijg daar niet alle reacties van iemand onder elkaar te zien. 
Ik gebruik de loep vaak om bijvoorbeeld alle reacties van TO even snel bij te lezen. Op die manier hoef je niet eerst alle reacties van mede formers door de bladeren.

Je kunt inderdaad alleen de topics zien waar iemand op heeft gereageerd. Dus niet loepen zoals op Viva.

Ik gebruik het daar op dezelfde manier. Bij een lang topic scan ik zo de reacties van TO, dan hoef ik niet alles te lezen om toch te weten waar het over gaat.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

12-07-2021 om 20:13

Goede lay-out, lekker snel, geen gezeur over het gebruik van adblockers, je kunt zien hoeveel nieuwe reacties geplaatst zijn, springt direct naar waar je gebleven was, je kunt geen berichten meer wissen.
Bevalt me heel goed en het lijkt erop dat we als een speer vertrokken zijn. 

Ik mis Viva niet eens, nooit gedacht na 16 jaar  😳

Ik wel een beetje want ik zou het heel leuk vinden als gewoon iedereen hier komt en vanaf nu ook hier alle topics geopend worden haha. 

Valdemar schreef op 12-07-2021 om 20:13:

Goede lay-out, lekker snel, geen gezeur over het gebruik van adblockers, je kunt zien hoeveel nieuwe reacties geplaatst zijn, springt direct naar waar je gebleven was, je kunt geen berichten meer wissen.
Bevalt me heel goed en het lijkt erop dat we als een speer vertrokken zijn.

Helemaal mee eens! 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

12-07-2021 om 21:43

Fruityjuice schreef op 09-07-2021 om 21:37:

.... Heb ook mijn account geactiveerd op de site van Bladiebla. Even afwachten op welke ik actief blijf.

Ik blijf hier plakken denk ik. Bij het forum van Bla heb ik het gevoel dat ik op de website van een commerciele TV omroep zit of zo. Hier vind ik de layout en kleuren rustiger.

Het enige wat ik hier echt mis is het loepen. Dat was heel handig om niet het hele topic door te moeten spitten wanneer je alleen de reacties van TO wilt lezen.
Hoop echt dat die functie nog wordt toegevoegd. Desnoods alleen per topic, zodat je niet de hele geschiedenis van TO kan zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.