Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!

_melon schreef op 09-07-2021 om 10:11:

[..]

Je kan je registreren door enkel een e-mailadres en forumnaam in te vullen, er is geen verificatie via de e-mail. Elke meelezer zou dus simpel een account aan kunnen maken om alsnog te kunnen loopen.

Schijnveiligheid als dat achter een inlog barriere komt. Of ze moeten het registreren doen met verificatie, dan is er wél een drempel.

Een verificatie lijkt mijzelf ook wel een goed idee voor dit forum. Ook met oog op eventuele mensen die wat minder lief zijn voor het forum. Die kunnen heel makkelijk account na account aanmaken. 

LoveCats! schreef op 09-07-2021 om 10:12:

[..]

Een verificatie lijkt mijzelf ook wel een goed idee voor dit forum. Ook met oog op eventuele mensen die wat minder lief zijn voor het forum. Die kunnen heel makkelijk account na account aanmaken.

Ja, mee eens. 

Herecomesthesun schreef op 09-07-2021 om 10:09:

Ik vind het er goed uitzien! Ik zie trouwens wel dat je iemand kunt "loopen" door op de nickname te klikken en dan alle posts/reacties ziet, ook al ben je niet aangemeld of geregistreerd. Is hier nog iets aan te doen i.v.m. privacy?

Kun je uitzetten. Mijn profiel afschermen aanzetten.

K79

K79

09-07-2021 om 10:28

👍️

Ziet er prima uit en gezien de bedrijvigheid slaat het nieuwe forum al bij vele aan 🤗 

Je kunt ook heel makkelijk meerdere quotes in je bericht zetten !

K79 schreef op 09-07-2021 om 10:28:

👍️

Ziet er prima uit en gezien de bedrijvigheid slaat het nieuwe forum al bij vele aan 🤗

Rondstruiner schreef op 09-07-2021 om 10:32:

Je kunt ook heel makkelijk meerdere quotes in je bericht zetten !

Oh dat is echt ideaal zeg! 

Ziet er goed uit, lekker overzichtelijk met thema's en rustgevend zonder schreeuwende kleuren

K79

K79

09-07-2021 om 10:41

_melon schreef op 09-07-2021 om 10:35:

[..]

[..]

Oh dat is echt ideaal zeg!

Makkelijk ja!

Kan wanneer er in een topic gevraagd wordt om een samenvatting ook een daadwerkelijke samenvatting gegeven worden, door meerdere quotes in een post te plaatsen  😂

Broadway schreef op 09-07-2021 om 09:29:

wat heerlijk dat het openingsbericht niet op elke pagina staat!

Wel toch? Ik zie het op deze pagina (pagina 8) ook staan. Al zit ik nu wel achter mijn PC en niet op mijn mobiel.  

EDIT: op mijn mobiel zie ik ook elke pagina de OP. 

Dat de Lees Meer knop er niet is op mobiel, echt zo fijn!

Vliegenmepper

Vliegenmepper

09-07-2021 om 16:39

Calliope schreef op 08-07-2021 om 15:56:

En wat fijn dat er onthouden wordt waar je bent gebleven!

inderdaad!

Wat dat soort dingen aangaat was viva echt zo slecht.  

Vliegenmepper schreef op 09-07-2021 om 16:39:

[..]

inderdaad!

Wat dat soort dingen aangaat was viva echt zo slecht.

idd, het kan dus best, en in vrij korte tijd ook nog. Wellicht blijkt t verdwijnen van het Viva forum een ware blessing in disguise ..... 

Vliegenmepper

Vliegenmepper

09-07-2021 om 16:45

Rondstruiner schreef op 08-07-2021 om 17:33:

[..]

Maar het loepen kun je uitzetten als je het vervelend vindt dacht ik?

Ik vind het er goed uitzien. Het feit dat ze de eerste zijn gaat ze een enorme voorsprong geven op evt andere initiatieven denk ik.

Dat van die voorsprong dat denk ik ook . Zeker wanneer dat nog een week gaat duren. Dan gaan steeds meer mensen hier neuzen, en blijven.

Wel zonde voor die andere initiatieven.

Ze hebben het hier slim gedaan door het er vertrouwd te laten uitzien, zoals bv dezelfde pijlers

Vliegenmepper

Vliegenmepper

09-07-2021 om 16:48

Hobbelster schreef op 09-07-2021 om 16:45:

[..]

idd, het kan dus best, en in vrij korte tijd ook nog. Wellicht blijkt t verdwijnen van het Viva forum een ware blessing in disguise .....

Dat zou zomaar  kunnen

Ik was al zelden meer op viva , mede vanwege dat soort achterlijke technische dingen en bugs die zelden opgelost werden

ButterCup

ButterCup

09-07-2021 om 16:51 Topicstarter

Door hier te komen zie je eigenlijk wel gelijk wat voor grap het viva forum de laatste paar jaar was met een niet bestaande td en de meest simpele bugs. Bizar.

Wanneer gaat Riks forum online? En is daar al een naam van bekend?

Ha, ik zie net bij ButterCup een toeter. Dat is dus de TO. Hoewel dat van mij nog wel een tikje opvallender mag, vond ik het soms bij viva weer een beetje té. Lag ook wel aan het topic. 

Maar toeter is grappig. En het bericht is ook iets donkerder. Herkenbaar zonder te overdrijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.