Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!

Heeft iemand een tip voor een goede adblocker?

letterlijk

letterlijk

Moderator

09-07-2021 om 08:23

Best of both worlds! Ben een (jong) mensenleven actief geweest op Ouders Online, maar mijn kinderen zijn daar uitgegroeid, en ik met hen. Op Vivaforum las ik graag mee, maar om echt te reageren en mee te praten, daarvoor voelde ik me teveel op visite ☺. 

Ik zou graag zien dat dit nieuwe plekje een succes wordt, dus zal hier veel meer meedoen dan op VF. En omdat dit ook een stukje OO is, is het visite-gevoel een stuk kleiner 😉.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

09-07-2021 om 09:00

Fijn op mobiel! Het leest fijn, is overzichtelijk, aantal nieuwe reacties is duidelijk, meteen doorklikken naar waar je gebleven was en geen lees-meer-knop. Ja, leuk hier!

wat heerlijk dat het openingsbericht niet op elke pagina staat!

Ik kan hier prima mee uit de voeten. Leuk ook dat er al zoveel aanloop is  Mijn dank is groot! 

Blijf wel benieuwd naar het initiatief van Rick. 

yetje schreef op 09-07-2021 om 09:37:

Ik kan hier prima mee uit de voeten. Leuk ook dat er al zoveel aanloop is Mijn dank is groot!

Het is best wel lullig, maar na VIVA voelt dit forum best al wel als thuiskomen. Ik bang bang dat het voor Rik te laat is?

yetje schreef op 09-07-2021 om 09:37:

Ik kan hier prima mee uit de voeten. Leuk ook dat er al zoveel aanloop is Mijn dank is groot!

Als dat forum opengaat ga ik ook even kijken maar ik denk dat ik op Viafora blijf. (behalve als Rik zijn forum exceptioneel goed is, dan ga ik wel naar zijn forum. En het ligt ook wel een beetje aan de activiteit daar.)

_melon schreef op 09-07-2021 om 09:39:

[..]

Het is best wel lullig, maar na VIVA voelt dit forum best al wel als thuiskomen. Ik bang bang dat het voor Rik te laat is?

Dat zou best kunnen. Misschien ontstaat er ook een tweedeling. Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. 

yetje schreef op 09-07-2021 om 09:41:

[..]

Dat zou best kunnen. Misschien ontstaat er ook een tweedeling. Dat zou ik persoonlijk jammer vinden.

Ja ik ook, al denk ik dat de voorkeur van velen toch al uit ging naar iets wat niet van 1 persoon is en dan kom je al gauw hier uit.

letterlijk schreef op 09-07-2021 om 08:23:

Op Vivaforum las ik graag mee, maar om echt te reageren en mee te praten, daarvoor voelde ik me teveel op visite ☺.

Ik zou graag zien dat dit nieuwe plekje een succes wordt, dus zal hier veel meer meedoen dan op VF. 

Haha heel herkenbaar! Goed verwoord . Ik ga ook echt proberen hier actiever mee te doen!

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

09-07-2021 om 09:53

Ik vind het erg knap gemaakt in korte tijd! 

Ziet er erg goed uit. Fijn dat er ook paginanummers bovenaan staan.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

09-07-2021 om 10:02

De foto bij de sekspijler vind ik ook hilarisch haha

Ik vind het er goed uitzien! Ik zie trouwens wel dat je iemand kunt "loopen" door op de nickname te klikken en dan alle posts/reacties ziet, ook al ben je niet aangemeld of geregistreerd. Is hier nog iets aan te doen i.v.m. privacy? 

Herecomesthesun schreef op 09-07-2021 om 10:09:

Ik vind het er goed uitzien! Ik zie trouwens wel dat je iemand kunt "loopen" door op de nickname te klikken en dan alle posts/reacties ziet, ook al ben je niet aangemeld of geregistreerd. Is hier nog iets aan te doen i.v.m. privacy?

Je kan je registreren door enkel een e-mailadres en forumnaam in te vullen, er is geen verificatie via de e-mail. Elke meelezer zou dus simpel een account aan kunnen maken om alsnog te kunnen loopen.

Schijnveiligheid als dat achter een inlog barriere komt. Of ze moeten het registreren doen met verificatie, dan is er wél een drempel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.