Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!


ButterCup

ButterCup

08-07-2021 om 15:27 Topicstarter

Blijf tot 2 aug wel echt op viva, denk dat ik hier pas echt ga posten als het oude forum off line is.

op eerste gezicht clean strak wel vriendelijk eens rondsneupen hiero

Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit!

Werkt goed op mobiel, ben nog een beetje aan het rondkijken.  

Het ziet eruit als een kindje van Ouders en Viva, van beide wat. Nog even denken of ik ga uitleggen aan de Viva-ers wat mijn nick bij het Vivaforum is/was.

Ik vind het een mooi forum. En ze reageren goed op suggesties en doen er ook wat mee. 

Ik neus hier nu alvast wat rond, beetje wennen, beetje uitproberen en kijken of het wat is. Maar pas helemaal hier naartoe over als Viva echt sluit. en mocht dan blijken dat het gros naar een ander forum is vertrokken, dan ben ik hier waarschijnlijk ook weer weg. 

Vooralsnog vind ik het er goed uitzien, maaike smilies  en al allerlei topics die op Viva lopen worden hier ook al geopend. 

Ziet er goed uit, mis de knop 'lees meer' nog niet.

Ik vind het er top uitzien. Ik ben voornamelijk meelezer en niet echt een reageerder. Het leest prima. Ik moet nog even wennen aan het feit dat de TO geen afwijkende tint heeft in de berichten. Ik heb ook even rondgesnuffeld bij FOK maar dat is niet mijn ding. Ik wissel tot het einde van VF tussen deze twee fora om dan definitief over te gaan naar deze denk ik. Ook afhankelijke waar RickM mee komt.

En wat fijn dat er onthouden wordt waar je bent gebleven!  

ButterCup

ButterCup

08-07-2021 om 15:57 Topicstarter

Calliope schreef op 08-07-2021 om 15:51:

Ziet er goed uit, mis de knop 'lees meer' nog niet.

😂


ButterCup

ButterCup

08-07-2021 om 15:58 Topicstarter

Ja de layout is echt een groot voordeel hier! Gewoon strak en netjes en niet te druk.

Is er ook een mod-topic of zo?

ButterCup

ButterCup

08-07-2021 om 15:59 Topicstarter

Als je hier eens een weekje post ben je denk ik echt wel snel gewend hoor! Ik ben denk wel positief. 
Hoop wel op veel leden en diversiteit aan topics. 

Ziet er op het eerste gezicht goed uit.

ButterCup schreef op 08-07-2021 om 15:58:

Ja de layout is echt een groot voordeel hier! Gewoon strak en netjes en niet te druk.

Is er ook een mod-topic of zo?

Ja, er is een topic om feedback te geven op het moderatie-beleid.
https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.