Over het forum Over het forum

Over het forum

LENTE WINACTIE!

De dagen worden langer en de vogeltjes hoor je weer gezellig fluiten. Okee, de lente is nog niet écht begonnen maar met het lekkere zonnetje ☀️ de laatste dagen en de oplopende temperaturen voelt het wel zo! En daarom vonden wij het tijd voor een zonnige winactie.

Omdat de vorige actie zo goed is bevallen (en alles weer open is nu!) geven we opnieuw een dinerbon weg t.w.v €100,- die je kunt besteden in een restaurant naar keuze.

Natuurlijk horen daar weer spelregels bij en dat zijn deze:

  • Elke post en elk nieuw topic telt als een apart 'lootje' waarmee je automatisch mee loot als je in de maand maart actief bent op Viafora. Dus hoe actiever je bent, hoe meer lootjes je krijgt. Dit vergroot de winkans.
  • Berichten loten alleen mee als ze meer dan 50 tekens hebben.
  • Iedereen met een actief Viafora profiel doet mee, het maakt niet uit of jouw account al maanden bestaat of pas net is aangemaakt.

We sturen de winnaar in de eerste week van april een bericht.

Naar welk restaurant zou jij gaan? 🤩


Als ik alleen de naam van het restaurant hier zou neerzetten kom ik bij lange na niet aan de 50 tekens
Ik zou naar ' Tussen Harrie en Toon´ gaan.

Leuk! Moet ik wel wat uitgebreider gaan posten, de vijftig woorden haal ik meestal niet. Zoals in deze reactie, dan zou het enige wat ik schrijf de eerste zijn zijn, maar dat waren nog maar 15 woorden. Dus dan moet ik er nog één en ander aan gaan plakken. En zie hier, meer dan vijftig woorden!

Schemerlampje schreef op 07-03-2022 om 20:08:

Leuk! Moet ik wel wat uitgebreider gaan posten, de vijftig woorden haal ik meestal niet. Zoals in deze reactie, dan zou het enige wat ik schrijf de eerste zijn zijn, maar dat waren nog maar 15 woorden. Dus dan moet ik er nog één en ander aan gaan plakken. En zie hier, meer dan vijftig woorden!

Gelukkig is 50 tekens genoeg . Al ben ik benieuwd of tekst in quote ook tekt

Schemerlampje schreef op 07-03-2022 om 20:08:

Leuk! Moet ik wel wat uitgebreider gaan posten, de vijftig woorden haal ik meestal niet. Zoals in deze reactie, dan zou het enige wat ik schrijf de eerste zijn zijn, maar dat waren nog maar 15 woorden. Dus dan moet ik er nog één en ander aan gaan plakken. En zie hier, meer dan vijftig woorden!

Er staat 50 tekens, geen woorden 😉 daar ben je met een gemiddelde oneliner al snel 

Due-scimmie schreef op 07-03-2022 om 20:10:

[..]

Gelukkig is 50 tekens genoeg . Al ben ik benieuwd of tekst in quote ook tekt

Oh wat suf! 🤦🏻‍♀️😂

En dan had ik ook het restaurant nog niet genoemd, maar daar moet ik nog even over nadenken.

Zo goed dat ik geen leven heb

Waar ik heen zou gaan? Lastig. Maar als ik beter ben hoop ik weer eens naar Specktakel in Haarlem te gaan.

Ha, top, dat wordt druk forummen  
Ik zou met m’n echtgenoot weer eens lekker luxe uit eten gaan. Bij Goud in Rotterdam bijvoorbeeld, of weer eens naar Restaurant Bentinck in Amerongen. Dat is echt lang geleden! 

Ik zou graag naar De Rode Kreeft in Rotselaar gaan, ze hebben daar goddelijke kreeft thermidor

Vorige keer gewonnen, zal posts kort houden deze mnd 😂.

Moxxie schreef op 07-03-2022 om 20:15:

Vorige keer gewonnen, zal posts kort houden deze mnd 😂.

Kun je je niet gewoon afmelden van deelname, zodat de rest ook een kans maakt?

oh wat een leuke actie weer. Welk restaurant? nog geen idee, hangt er van af wie ik mee neem

Lollypopje schreef op 07-03-2022 om 20:23:

[..]

Kun je je niet gewoon afmelden van deelname, zodat de rest ook een kans maakt?

Ja, ik diskwalificeer me vrijwillig want de hele maand tekens tellen is niks, daar was ik net al achter.

Moxxie schreef op 07-03-2022 om 20:33:

[..]

Ja, ik diskwalificeer me vrijwillig want de hele maand tekens tellen is niks, daar was ik net al achter.

Ik begrijp je meteen. Ik kwam tot de conclusie dat mijn breedsprakigheid best een voordeel heeft dus

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-03-2022 om 20:41

Leuk! Ik zal eens denken naar welk restaurant, er zijn zoveel goede te bedenken. 

Over m'n gezelschap hoef ik niet na te denken, dat wordt m'n mams

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.