Over het forum
Joszy
04-08-2025 om 07:22
Lees ook...
Onder een draadje kom ik vaak 'lees ook' topics tegen. Maar die zijn vaak zo vreselijk oud! Nu een uit 2011. Ik zie ook regelmatig nieuwe forummers die vragen gaan stellen over een topic van 10 jaar terug. Logisch dat ze niet doorhebben hoe oud het is.
Ik vraag me nu af, wat is de gedachte hierachter? Zou het niet beter zijn om daar topics van max 1-2 maand oud te laten zien?
afrodite05
04-08-2025 om 09:15
Er zitten ook weleens topics bij waarvan de link dan helemaal niet werkt. Dan is mijn nieuwsgierigheid gewekt, blijkt het topic verwijderd (of?) Irritant.
Knutselkei
04-08-2025 om 15:21
Ik zie op de laptop rechts Andere onderwerpen staan en dat zijn dan hele oude topics van OOL. Recenter zou prima zijn. ( of er staan advertenties
onder andere onderwerpen
Yumi
04-08-2025 om 18:48
Knutselkei schreef op 04-08-2025 om 15:21:
Ik zie op de laptop rechts Andere onderwerpen staan en dat zijn dan hele oude topics van OOL. Recenter zou prima zijn. ( of er staan advertenties
onder andere onderwerpen
Dat heb ik ook, oude topics of advertenties. Als die advertenties aan de rechterkant blijven prima, maar over de hele breedte in het reageerveld om moe van te worden
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.