Over het forum Over het forum

Over het forum

Kan ik mijn berichten niet meer aanpassen?

Klopt het dat je je eigen berichten niet meer kunt aanpassen?
Kan dat teruggezet worden of blijft dit zo?
(Dan ben ik hier ook weer weg denk ik, want dat vind ik echt heel vervelend!)

Na 30 minuten kan dat niet meer

Je kunt je berichten alleen de eerste 30 minuten aanpassen. Dat is al vanaf het begin zo.

Wil je later wijzigen dan kan dat via het uitroepteken door een melding te maken bij de mod.

Is het voor de OP van belang dat die aanpasbaar is, kun je dat aanvragen via het uitroepteken en dan wordt het voor de OP permanent open gezet.

Loulou39

Loulou39

02-08-2021 om 21:39 Topicstarter

Wat waardeloos!
Wilde wat privé informatie weghalen.
Dan maar niet meer posten denk ik…

Dank je voor je snelle reactie!

gewoon een melding maken, dan halen ze het voor je weg

Loulou39

Loulou39

02-08-2021 om 21:42 Topicstarter

Gaat dat via het uitroepteken en dan “ bericht rapporteren”?
(Ik wil helemaal geen bericht rapporteren, ik wil het aanpassen. Of bedoelen ze met rapporteren aanpassen?)

Dan passen de mods het voor je aan

Loulou39 schreef op 02-08-2021 om 21:42:

Gaat dat via het uitroepteken en dan “ bericht rapporteren”?
(Ik wil helemaal geen bericht rapporteren, ik wil het aanpassen. Of bedoelen ze met rapporteren aanpassen?)

Dat laatste dus, dan komt het goed 

Loulou39

Loulou39

02-08-2021 om 21:52 Topicstarter

SusannaT schreef op 02-08-2021 om 21:46:

[..]

Dat laatste dus, dan komt het goed

Dank je!
Heb het net gedaan, dus ik ben benieuwd

Wel superonhandig dit, maar misschien zijn ze 24/7 aan het werk 👍🏻

Loulou39 schreef op 02-08-2021 om 21:52:

[..]

Dank je!
Heb het net gedaan, dus ik ben benieuwd

Wel superonhandig dit, maar misschien zijn ze 24/7 aan het werk 👍🏻

Ik heb het aangepast en je een berichtje gestuurd.

Loulou39 schreef op 02-08-2021 om 21:39:

Wat waardeloos!
Wilde wat privé informatie weghalen.
Dan maar niet meer posten denk ik…

Dank je voor je snelle reactie!

Ik zou deze post even weghalen

Loulou39

Loulou39

03-08-2021 om 18:48 Topicstarter

Pixy schreef op 02-08-2021 om 22:02:

[..]

Ik heb het aangepast en je een berichtje gestuurd.

Ik heb je berichtje gelezen en je een reactie gestuurd, maar ik wil ook hier nog even aangeven dat ik onder de indruk ben van je snelheid en dat ik blij ben dat je mijn bericht hebt aangepast. 

Dank je wel!

En NinjeTurtle, Lollypopje, Friezinnetje en SusannaT: dank voor jullie reacties en geruststelling 😁

Loulou39

Loulou39

03-08-2021 om 18:57 Topicstarter

NinjeTurtle schreef op 02-08-2021 om 22:18:

[..]

Ik zou deze post even weghalen

Dat gaat nu niet meer, want je hebt het ge-quote 😁

Ik vind het op zich wel prettig dat dat niet kan. Al die weggehaalde OP's op viva ergerde ik me groen en geel aan.
Verder maakt het dat ik zelf  ook wat beter na moet gaan denken wat ik op internet kwak.
Prettig dat het wel aanpasbaar is dmv een verzoek eventueel.
Ik vind deze wijze, naast het feit dat ik nu wel beter op autocorrectie en spelfouten moet letten, eigenlijk wel fijner dan hoe het bij Viva ging.

Loulou39

Loulou39

03-08-2021 om 20:51 Topicstarter

lientje69 schreef op 03-08-2021 om 19:41:

Ik vind het op zich wel prettig dat dat niet kan. Al die weggehaalde OP's op viva ergerde ik me groen en geel aan.
Verder maakt het dat ik zelf ook wat beter na moet gaan denken wat ik op internet kwak.
Prettig dat het wel aanpasbaar is dmv een verzoek eventueel.
Ik vind deze wijze, naast het feit dat ik nu wel beter op autocorrectie en spelfouten moet letten, eigenlijk wel fijner dan hoe het bij Viva ging.

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel erg irritant vind als er topics weggehaald worden bij Viva forum. Maar ik ben zo gewend na 11/12 jaar Viva forum dat je altijd nog berichtjes aan kunt passen en daarom paniekte ik een beetje (qua bekenden op het forum en ik niet wist hoeveel tijd het duurt voordat een moderator je bericht aan kan passen). Maar mijn tekst is binnen 10 minuten door de moderator (Pixy) verwijderd: helemaal top.

Ik ga voortaan beter nadenken als ik iets post, zoals jij al zegt, maar ik wil graag hier blijven want ik vind dit forum wel heel overzichtelijk en prettig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.