Over het forum Over het forum

Over het forum

Hoe zit het met afbeeldingen?

Ik heb heel hard gezocht naar informatie over afbeeldingen opnemen een post, maar ik kan niks vinden. Huisregels bekeken, zoekfunctie gebruikt, maar dat levert niets op. Ik kwam wel ergens een bericht tegen dat je een bepaald aantal posts moet hebben om afbeeldingen te kunnen plaatsen. Hoeveel zijn dat er precies? En ... als ik eenmaal dat aantal heb bereikt, hóé plaats ik dan een afbeelding in mijn post?
Misschien is het ook handig om hierover op een handige plek wat informatie neer te zetten.


auran, na 65 postings mag je afbeeldingen plakken. dat lukt dan via het ikoontje van een schilderij, rechtsonder in het venster waar je ook bold, italic enzo in aan kan klikken als je een bericht aan t schrijven bent. 

het moet ook hier een afbeelding zijn die online staat, dus een url (een foto uit jouw lokale fotoalbum op je telefoon ofzo kan niet).

gifjes van tenor ofzo werken op dezelfde manier, dat gaat prima! 

er is ook hier een topic speciaal om plaatjesplakrechten te verkrijgen 

tenor.gif?itemid=10131598

oh alleen gifje plakken mag niet, je moet ook wat bij typen zie ik. uh.. bij deze 

safari schreef op 10-07-2021 om 14:40:

auran, na 65 postings mag je afbeeldingen plakken. dat lukt dan via het ikoontje van een schilderij, rechtsonder in het venster waar je ook bold, italic enzo in aan kan klikken als je een bericht aan t schrijven bent.

het moet ook hier een afbeelding zijn die online staat, dus een url (een foto uit jouw lokale fotoalbum op je telefoon ofzo kan niet).

gifjes van tenor ofzo werken op dezelfde manier, dat gaat prima!

er is ook hier een topic speciaal om plaatjesplakrechten te verkrijgen


Bij mij staan de tekentjes boven het bericht wat ik schrijf, wellicht omdat ik op een laptop forum.
Maar ik zie geen schilderij, verschijnt dat als je aan de 65 posts zit?

ja klopt, was ik vergeten maar zo ging het, na 65 post dook t schilderijtje op!

Auran

Auran

10-07-2021 om 14:55 Topicstarter

safari schreef op 10-07-2021 om 14:40:

auran, na 65 postings mag je afbeeldingen plakken. dat lukt dan via het ikoontje van een schilderij, rechtsonder in het venster waar je ook bold, italic enzo in aan kan klikken als je een bericht aan t schrijven bent.

het moet ook hier een afbeelding zijn die online staat, dus een url (een foto uit jouw lokale fotoalbum op je telefoon ofzo kan niet).

gifjes van tenor ofzo werken op dezelfde manier, dat gaat prima!

er is ook hier een topic speciaal om plaatjesplakrechten te verkrijgen

Heel duidelijk! Dank voor de uitleg!

Ik doe vast iets fout, lukt niet om plaatje te plakken 

Mijn manier:

- Plaatje opzoeken in google afbeeldingen

- Rechtermuisknop op plaatje 'Copy Image adres'

- Hier op het schilderijtje klikken

- URL plakken in het hokje

- Op invoegen klikken

HKz7FSgd8dodJmL49

En dan krijg ik bovenstaande 😑

Auran

Auran

10-07-2021 om 15:27 Topicstarter

Je moet even het plaatje aanklikken en vanaf de originele website het adres kopiëren, niet vanuit de zoekresultaten in Google (volgens mij).

Testing!

743074.jpg

Whoehoe! Dank je!

ah superfijn! allemaal gelukt 

safari schreef op 10-07-2021 om 14:40:

auran, na 65 postings mag je afbeeldingen plakken. dat lukt dan via het ikoontje van een schilderij, rechtsonder in het venster waar je ook bold, italic enzo in aan kan klikken als je een bericht aan t schrijven bent.

het moet ook hier een afbeelding zijn die online staat, dus een url (een foto uit jouw lokale fotoalbum op je telefoon ofzo kan niet).

gifjes van tenor ofzo werken op dezelfde manier, dat gaat prima!

er is ook hier een topic speciaal om plaatjesplakrechten te verkrijgen

Heel fijn dit! Dank voor het beantwoorden 😍 We zullen dit ook nog aan de forum voorwaarden toevoegen, wel zo handig. 

YolandaOudersnl schreef op 10-07-2021 om 15:57:

[..]

Heel fijn dit! Dank voor het beantwoorden 😍 We zullen dit ook nog aan de forum voorwaarden toevoegen, wel zo handig

graag gedaan!

wat ontbrak in mijn tekstje is t feit dat het schilderijtje pas verschijnt na 65 postings, miss toevoegen voor de volledigheid 

giphy.gif

Als het goed is mag ik nu plaatjes plakken. Just testing...

Hoe kan ik een link toevoegen? En klopt het dat het mogelijk is na 35 berichten? 

Alvast bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.