Over het forum Over het forum

Over het forum

Herhaaldelijk probleem

Ik krijg steeds de melding ‘er heeft zich een herhaaldelijk probleem voorgedaan op viafora.nl’ en dan verdwijnt de pagina. Ik houd dit bericht kort, want als het weer gebeurt moet ik opnieuw beginnen.
Wie herkent dit en wat doe ik eraan?


Ik krijg het af en toe. Maar ook bij ouders online of Facebook. En volgens mij alleen op de IPad. Ik druk dan een keer op verversen en dan is het weer goed.

MMcGonagall

MMcGonagall

15-07-2022 om 10:18 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 15-07-2022 om 10:16:

Ik krijg het af en toe. Maar ook bij ouders online of Facebook. En volgens mij alleen op de IPad. Ik druk dan een keer op verversen en dan is het weer goed.

Ik heb het nu echt elke dag en meerdere keren per uur. Soms is er bijna niet doorheen te forummer. Inderdaad op iPad en telefoon. Een ander device heb ik niet.

Hier al geruime tijd hetzelfde probleem, het enige wat helpt: pagina afsluiten en viafora opnieuw opstarten.

Ik forum vooral op mijn mobiel en daar krijg ik deze melding.

geen last van op de telefoon. 

Misschien ligt het aan het merk? (Apple)?

zou het aan de update status van je device kunnen liggen? En ook aan apple.
Ik heb er op mijn android tablet, telefoon en laptop geen last van.

Nee, geen probleem op de laptop.
Ligt eraan waar de melding vandaan komt; van het Operating System of van de browser.
In het laatste geval: een problematisch gecodeerde javascript leidt nogal eens tot een browsercrash.

De add-ons in een browser gebruiken ook vaak scripts. Bijvoorbeeld een advertentieblokker.

Op MS Surface krijg ik af en toe crashes veroorzaakt door de plugin die Ziggo gebruikt voor het afspelen van de video's.

Ik heb er ook last van op iPhone. Soms tig keer achter elkaar en dan weer een tijd niet. 

Ik krijg het niet. Heb je het ook op een ander apparaat?

Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Ik heb met firefox op iphone nergens last van.

Gebruik eens een andere browser. Dus als je Safari hebt, die van Google (Chrome). Sowieso heb je door de bank genomen de minste problemen met Chrome.

Geen last van op mijn Android telefoon. 

Ik heb ook een iPhone. Mijn browser is Ecosia. 

Nooit problemen 

Malibu2 schreef op 15-07-2022 om 14:20:

Geen last van op mijn Android telefoon.

Met Safari?

DS1971 schreef op 15-07-2022 om 15:27:

[..]

Met Safari?

Je moet ook niet aan Safari beginnen als er een betere keuze is 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.