Over het forum Over het forum

Over het forum

Forumrellen, hot or not?

Een forumrel. Smul je ervan, of mogen die achterwege blijven? Zijn ze nodig om een forum wat up te spicen?


Ik beken dat ik een goede trol wel kan waarderen. Maar dan wel een goeie. 

Een rel in een topic heb ik vaak geen zin in. Mijn bloed kookt nogal snel.

SCRIBENTE

SCRIBENTE

10-07-2021 om 20:11 Topicstarter

Goeie trollen zijn zeldzaam.

A trol a day keeps the doctor away.

Een goeie ietwat misplaatste of zelfs ongepaste grap tussendoor kan ik echt om schateren. Maar een ruzie/rel vind ik saai om te lezen. Trollen vind ik eigenlijk ook nooit leuk. Soms leefde ik helemaal mee in een topic en dan bleek het weer nep. Dan denk ik; waarom lees ik deze shit eigenlijk nog

Sophia_!

Sophia_!

10-07-2021 om 20:18

Sommige rellen zijn best leuk.

Trollen vind ik meestal stom (want, vanaf het begin al duidelijk dat het nep is). Een flinke rel in een topic vind ik dat wel weer grappig  - dat houdt een forum levendig. In het echte leven hou ik ook wel van een beetje reuring. 

Ik hou wel van een rel (en een beetje kiften) op zijn tijd. 

De meeste trollen vind ik saai.

Trollen vind ik op zich op zijn tijd best leuk, maar ik heb een hekel aan TO's die, na een chaotisch dramatisch verhaal, nooit terugkomen, ondanks alle mogelijke adviezen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 20:27

kay89 schreef op 10-07-2021 om 20:25:

Trollen vind ik op zich op zijn tijd best leuk, maar ik heb een hekel aan TO's die, na een chaotisch dramatisch verhaal, nooit terugkomen, ondanks alle mogelijke adviezen.

Dat is inderdaad zeer ergerlijk voor de ramptoerist in mij.

Het kan een gevoel van verbondenheid creëren, ik vind een relletje op zijn tijd wel voor de nodige opschudding zorgen. Maar ze gebeuren meestal net als ik een paar dagen offline ben en dan heb ik alle actie weer gemist. 

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

10-07-2021 om 20:40

SCRIBENTE schreef op 10-07-2021 om 20:11:

Goeie trollen zijn zeldzaam.

Ik heb het gevoel dat er een heleboel onderweg zijn.    Maar een beetje trol graaft zich eerst lekker een beetje in.

Moet toch kunnen.

Ik heb weleens een topic van iemand gekopieerd en dan vrouw door man vervangen. Kreeg ik weer een ban. Ja kom op.

Maar tegelijkertijd mag ik wel de meest onzinnige topics openen.

Ik hou niet van rellen maar een goede discussie daar hou ik wel van. Agree to disagree. Dat vind ik belangrijk en dat mistte ik wel op Viva. Jammer dat goedlopende discussies werden over genomen door 1 iemand die dan mensen ging beschuldegen van racisme en de moderators daar in mee gingen en iemand een ban kreeg. 

Ik denk dat elk forum op zijn tijd een verhitte discussie, een trol, of een rel nodig heeft. Het brengt leven in de brouwerij en het genereert traffic. 

Op een forum waar ik lang geleden kwam werden daar mensen voor ingehuurd als het te rustig werd (lees gezapig). 

SCRIBENTE

SCRIBENTE

10-07-2021 om 21:10 Topicstarter

Pepperoni schreef op 10-07-2021 om 21:05:

Ik denk dat elk forum op zijn tijd een verhitte discussie, een trol, of een rel nodig heeft. Het brengt leven in de brouwerij en het genereert traffic.

Op een forum waar ik lang geleden kwam werden daar mensen voor ingehuurd als het te rustig werd (lees gezapig).

Ik geloof dat inhuren hier niet nodig zal zijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.