Over het forum Over het forum

Over het forum

Forumpagina wiebelt en knippert heel erg

Meer mensen hier last van op de laptop?
Mijn beeld verspringt in hoge snelheid op en neer,bibbert en knippert. De  advertenties schudden gewoon. 
Er is niks te lezen zo bibbert het. 
Op mijn telefoon is er niks aan de hand en op laptop doen alle andere sites t gewoon

Cache en cookies legen? Andere browser proberen? Adblocker installeren?

Ik zit in Edge met een adblocker en heb nergens last van.

Rockstar schreef op 14-08-2026 om 10:26:

Cache en cookies legen? Andere browser proberen? Adblocker installeren?

Ik zit in Edge met een adblocker en heb nergens last van.

Cookies verwijderen werkte bij mij niet (Chrome). Cache heb ik niet geprobeerd. Ik heb een adblocker geïnstalleerd en nu nergens meer last van. Ik denk dat een van de advertenties niet helemaal lekker werkt.

Knutselkei

Knutselkei

14-08-2026 om 12:24 Topicstarter

cache legen etc gedaan. Helpt niet. Het is denk ik echt die Disney advertentie

melden bij het forumbeheer. 

Hier net zo, nu zit ik achter de "normale" pc, en dan is het goed. Op de laptop hetzelfde als wat jij beschrijft. En daar doen alle andere websites het prima. 

Knutselkei

Knutselkei

14-08-2026 om 16:55 Topicstarter

De site is via laptop niet te lezen omdat hij heel erg bibbert en verspringt. Kan hier iets aan gedaan worden ?
Dank je!!

Dit even gestuurd via rapporteren

Hier ook en idd met de Disney advertentie. Niet te doen.

ik had dat bij chrome ook vaak. Nu forum ik via firefox en sindsdien veel minder last. Al verspring de pagina wel altijd 1 of 2 keer, maar dan houdt het op.

Dank voor de melding! Heb het doorgegeven, kon het ook reproduceren en heb een video gemaakt en doorgestuurd.

AlexOudersnl schreef op 14-08-2026 om 19:19:

Dank voor de melding! Heb het doorgegeven, kon het ook reproduceren en heb een video gemaakt en doorgestuurd.

Superfijn dat je dit altijd snel oppakt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.