Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 23:19

Calliope schreef op 15-07-2021 om 23:07:

[..]

Eèèèèn daar doe je het weer! Heel hard gillen dat iedereen zo gemeen doet en daarbij verdrij je de waarheid flink. Lijkt me heel moeilijk als je zo in het leven staat.

Ik heb een heel goed leven.  Hoor in mijn beroep echt nooit dat ik 'zo' in het leven sta ( wat je dan ook bedoelt).  Ook best aanmatigend om zo n bewering te doen over mijn leven op grond van wat Posts. 
Dus wat bedoel je en waar baseer je je op? En sta je zelf zo fijn in het leven? 

Vliegenmepper

Vliegenmepper

15-07-2021 om 23:21

Dinah schreef op 15-07-2021 om 23:18:

[..]

Ooh vast en zeker bij mij ook wel hoor

Elke minuut een beetje labieler, langzaam op weg naar Crazytown.

Leuke naam voor een nieuw forum!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 23:22

Ik snap hier niets meer van. De één opent een topic 'wie mag weg' en een ander mag niet meer posten van de mod en blijft roepen om te stoppen. Dit wordt te raar allemaal.

Goh. Nou. Tsja.

Gisteren nog laaiend enthousiast, inmiddels is dat alweer uitgeblust.
Ik zie wel wat de morgen brengt, maar zo hoeft het van mij niet.  

HelaHola

HelaHola

15-07-2021 om 23:22

Doornroosje9 schreef op 15-07-2021 om 23:22:

Ik snap hier niets meer van. De één opent een topic 'wie mag weg' en een ander mag niet meer posten van de mod en blijft roepen om te stoppen. Dit wordt te raar allemaal.

Er klopt echt geen reet van hier

HelaHola schreef op 15-07-2021 om 23:22:

[..]

Er klopt echt geen reet van hier

Het lijkt verdorie Viva wel.

Het is een hele vreemde dag. Met alleen maar nare berichten. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar laat het maar snel vrijdag worden.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

15-07-2021 om 23:24

Solomio schreef op 15-07-2021 om 23:23:

[..]

Het lijkt verdorie Viva wel.

Kumbaya!

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 23:25

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 23:23:

Het is een hele vreemde dag. Met alleen maar nare berichten. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar laat het maar snel vrijdag worden.

Eeeeeeuh.... een aantal bladzijdes terug vond je het nog prachtig. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 23:19:

[..]

Ik heb een heel goed leven. Hoor in mijn beroep echt nooit dat ik 'zo' in het leven sta ( wat je dan ook bedoelt). Ook best aanmatigend om zo n bewering te doen over mijn leven op grond van wat Posts.
Dus wat bedoel je en waar baseer je je op? En sta je zelf zo fijn in het leven?

Dat zeg ik toch? Dat omwentelen in slachtofferschap. En waar ik het op baseer? Jouw posts, verder ken ik je niet. 

Ik sta heel fijn in het leven, dank je

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 23:25:

[..]

Eeeeeeuh.... een aantal bladzijdes terug vond je het nog prachtig.

Een nare dag als je de actualiteiten hebt gevolgd! En ook hier is er iets geks gaande. Ik vind jou vermoeiend. 

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 23:30

Calliope schreef op 15-07-2021 om 23:27:

[..]

Dat zeg ik toch? Dat omwentelen in slachtofferschap. En waar ik het op baseer? Jouw posts, verder ken ik je niet.

Ik sta heel fijn in het leven, dank je

Als ik iemand niet ken, zou ik nooit zulke uitspraken doen. Maar be my guest. Slachtofferschap ? Waar heb je t over. 

En jij ging slapen dus kennelijk ben jij ook moe. 

Ayla schreef op 15-07-2021 om 20:27:

het voelt als een interventie van the supernanny..even afkoelen...op het strafstoeltje. Ik vond de topics en sfeer wel prima hier. Een enkele negatieveling ertussen is niet zo erg. Dus om even in de opvoedkundige sfeer te blijven: pick your battles moderators.

Ojee dit ging snel de verkeerde kant op   sorry moderators maar misschien dan toch maar de kop indrukken dit zielige gedrag. Dan hou je de leuke forummers uiteindelijk wel over en de rellers kunnen naar Fok ofzo 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-07-2021 om 23:32

Ayla schreef op 15-07-2021 om 23:31:

[..]

Ojee dit ging snel de verkeerde kant op sorry moderators maar misschien dan toch maar de kop indrukken dit zielige gedrag. Dan hou je de leuke forummers uiteindelijk wel over en de rellers kunnen naar Fok ofzo

Zonde he, het was hier zo gezellig.. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.