Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:49:

[..]

Sneren doe je nooit toch. Haha

Ikke wel hoor, maar ik doe niet alsof ik het niet doe. 

Vliegenmepper

Vliegenmepper

15-07-2021 om 23:01

Ben ik hier bij de zaaduientelers?

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 23:02

Oudblond schreef op 15-07-2021 om 23:01:

[..]

Dit is een mooie illustratie van jouw handelen. Zelf fake duveltje in het doosje spelen en dan de ander oproepen om de juf erbij te halen. Zodat de juf de ander in de hoek zet. Ja ja. Geen tieten of geen ballen is prima. Geen fundament behalve gal is toch een probleem.

👌

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 23:01:

[..]

Nu moet je echt even op de rem. Ik word nu een beetje pissed omdat je me weer beticht van vriendjes zijn met weet ik wie. Kap daarmee! Ik spreek alleen namens mezelf.

En wel fijn dat je nu erkent dat ik niet de moderators zwart maak. 

WTH is er hier gaande. Mijn god zeg, wat zitten er hier een paar de boel op te jutten en op de man te spelen. Jammer, ik vond het hier prettig, maar ik hou hier wel een zuur gevoel aan over. Bah.

Djelisa schreef op 15-07-2021 om 22:52:

[..]

Volgens mij zijn hier maar een paar valse heksen... Jij en LV staan hoog op mijn lijst.

Daar hebben we hard voor gewerkt.

Vliegenmepper schreef op 15-07-2021 om 23:01:

Ben ik hier bij de zaaduientelers?

Wie?

Vliegenmepper

Vliegenmepper

15-07-2021 om 23:03

Hen74 schreef op 15-07-2021 om 22:29:

[..]

Ik begrijp beide partijen hier en daar wél en ik begrijp beide partijen ook weer niét op sommige punten. Ik ben van nature een zwart-wit-denker, zal niet zo gauw aan grijstinten doen. Maar is het wellicht mogelijk dat beide partijen een beetje (on)gelijk hebben en dat ze intussen beide ook wat water bij de wijn kunnen doen?

Om zodoende een middenweg te kunnen vinden en dat 'we' langzaam aan elkaar kunnen wennen.

Een frisse wind kan een goed iets zijn, oude koeien stinken vaak, het gras is elders groener en zo af en toe met je eigen hand in eigen boezem graaien is wenselijk. En vast nog wat van die spreekwoorden.

Mag ik als onpartijdige zwaaien met een witte vlag? Of twee, want er zijn twee kanten namelijk.

Wat een grijze post!

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 23:06

Solomio schreef op 15-07-2021 om 23:02:

[..]

Daar hebben we hard voor gewerkt.

Toch nog wat bereikt in je leven. Hahaha voordat ik echt vals word ( dat kan ik heel goed) ga ik slapen. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:48:

ik stel voor dat we ermee stoppen, met deze discussie. . Ik word op de Viva napraat enorm beledigd ( echt smerig wat ik daar lees maar ik laat het gaan verder, het schip zinkt daar toch). Als je niet meelult of quasi onschuldig doet, ben je zuur, gestoord of een trol. De heie wereld is gek behalve wij. Zoiets..
laten we de mods hier niet te veel werk geven. Ik heb mijn punt gemaakt, Viva is binnenkort weg en wie mee wil blijven schrijven, zal zich toch aan moeten passen.

Eèèèèn daar doe je het weer! Heel hard gillen dat iedereen zo gemeen doet en daarbij verdraai je de waarheid  flink. Lijkt me heel moeilijk als je zo in het leven staat.

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 23:06:

[..]

Toch nog wat bereikt in je leven. Hahaha voordat ik echt vals word ( dat kan ik heel goed) ga ik slapen.

Ja, ik ben zo trots nu.

Voel je je beter, nu je lekker ff wat mensen naar beneden hebt kunnen trappen? 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:48:

ik stel voor dat we ermee stoppen, met deze discussie. . Ik word op de Viva napraat enorm beledigd ( echt smerig wat ik daar lees maar ik laat het gaan verder, het schip zinkt daar toch). Als je niet meelult of quasi onschuldig doet, ben je zuur, gestoord of een trol. De heie wereld is gek behalve wij. Zoiets..
laten we de mods hier niet te veel werk geven. Ik heb mijn punt gemaakt, Viva is binnenkort weg en wie mee wil blijven schrijven, zal zich toch aan moeten passen.

De mods bezorgen zichzelf werk hoor. Hebben ze ons niet voor nodig. 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 23:09

Stoppen!! Hou gewoon op. Hoe moeilijk is dat nou. Wat willen jullie nou bereiken? 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 23:09:

Stoppen!! Hou gewoon op. Hoe moeilijk is dat nou. Wat willen jullie nou bereiken?

Mijn vraag zou eerder zijn wat jij wil bereiken?

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 21:48:

[..]

En niks anoniem. Ik zeg open wat ik vind. Overal en altijd. Hier en in het gewone leven.
Dit is een prima forum waar moderators zo goed mogelijk proberen de boel in goede banen te leiden. Geen privileges, voor niemand.
Geef ze die kans

Stoere bitch ben je.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.