Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben blij met deze nieuwe plek. Het voelt voor mij prettig. Als je hier niet wil zijn, ga dan weg. Maar verpest svp deze nieuwe plek niet voor degenen die het hier wél fijn vinden.

Edit, dit is geen feedback op moderatie. Maar een reactie op het al het gedram

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:18:

Nog een ding; ik keek Ff op jullie napraat op Viva. Lachen , gieren , brullen over hoe jullie t hier kapot willen maken en dat dat lijkt te lukken Wedden over het volgende topic dat moet sluiten. Gadverdamme, stoer hoor.
Dit topic is gewoon opgezet voor mensen die Viva willen vervangen. Gewoon kletsen en weet ik veel wat. Het ziet er mooi uit en de mods doen hun best.
Waarom moet dat kapot?

Stel je niet aan. Ik heb ook gekeken zo erg is het daar niet. Er worden 2 opmerkingen gemaakt.

Wat kinderachtig om op het vivaforum een 'het bannelingenbos revisited' te openen. Ik citeer: Lady*Voldemort donderdag 15 juli 2021 om 20:23"Heeft u ook een ban op viafiora? U kunt zich hier melden" Wat een aardig topic toch weer. 

AlexOudersnl schreef op 15-07-2021 om 22:20:

Kunnen we dit topic beperken tot feedback op moderatie?
Ik vind het ook niet leuk om in te grijpen - al helemaal niet op mijn eerste 'vrije' avond in weken: timing!

Later vanavond/ten laatste morgenochtend komen we met een reactie op deze hele situatie van afgelopen uren, vermaak je elders op het forum, botsen mag maar houd het leuk, aan de andere kant zit ook maar een mens

Dat is niet leuk. Hopelijk komt alles tot bedaren na een goede nachtrust en morgen weer vrolijk verder.

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:23

Solomio schreef op 15-07-2021 om 22:21:

[..]

Mens, laat je nou eindelijk es nakijken.


Ik wil verder niet sneren ( doe jij immers ook niet) , maar ik denk dat ik gezonder in her leven sta dan jij.  

Wow. Het staat een ieder vrij hier uit te loggen en nooit meer terug te komen hè, als het niet bevalt. In plaats van de boel lekker op de spits te drijven en proberen te domineren met irritant gerel. 

Mijn hemel. Game of Thrones is er niks bij 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-07-2021 om 22:24

Calliope schreef op 15-07-2021 om 22:20:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb daar ook net gekeken en je praat echt onzin. De strekking is juist: wat zonde dat het kapot gemodereerd wordt, want het was juist zo'n fijn forum. Je bent weer aan het stoken.

Lijkt wel gasligthing joh, jullie komen hier stoken en daar wordt op gemodereerd. Het was hier erg gezellig inderdaad. Daarbij als jullie zo veel te klagen hebben dan blijven jullie toch gewoon weg... 

Djelisa schreef op 15-07-2021 om 22:23:

Wat kinderachtig om op het vivaforum een 'het bannelingenbos revisited' te openen. Ik citeer: Lady*Voldemort donderdag 15 juli 2021 om 20:23"Heeft u ook een ban op viafiora? U kunt zich hier melden" Wat een aardig topic toch weer.

Stoken. Nare eigenschap.

Djelisa schreef op 15-07-2021 om 22:23:

Wat kinderachtig om op het vivaforum een 'het bannelingenbos revisited' te openen. Ik citeer: Lady*Voldemort donderdag 15 juli 2021 om 20:23"Heeft u ook een ban op viafiora? U kunt zich hier melden" Wat een aardig topic toch weer.

Oh? Het is kennelijk nog niet juicy genoeg.

AlexOudersnl schreef op 15-07-2021 om 22:20:

Kunnen we dit topic beperken tot feedback op moderatie?
Ik vind het ook niet leuk om in te grijpen - al helemaal niet op mijn eerste 'vrije' avond in weken: timing!

Later vanavond/ten laatste morgenochtend komen we met een reactie op deze hele situatie van afgelopen uren, vermaak je elders op het forum, botsen mag maar houd het leuk, aan de andere kant zit ook maar een mens

Dit is al een stuk fijnere manier van ons aanspreken. Nu komt het tenminste normaal over en niet als de boze papa die een kind betrapt op een koekje stelen.

Fijne avond nog ik lees het morgen.

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:24

CharlieB schreef op 15-07-2021 om 22:22:

Ik ben blij met deze nieuwe plek. Het voelt voor mij prettig. Als je hier niet wil zijn, ga dan weg. Maar verpest svp deze nieuwe plek niet voor degenen die het hier wél fijn vinden.

Edit, dit is geen feedback op moderatie. Maar een reactie op het al het gedram

Ik ook.  Ik vind het hier leuk.  Heb meer gelezen dan gereageerd, maar het voelt goed.  

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:25

Calliope schreef op 15-07-2021 om 22:24:

[..]

Stoken. Nare eigenschap.

Nee. De waarheid benoemen. 

CharlieB schreef op 15-07-2021 om 22:22:

Ik ben blij met deze nieuwe plek. Het voelt voor mij prettig. Als je hier niet wil zijn, ga dan weg. Maar verpest svp deze nieuwe plek niet voor degenen die het hier wél fijn vinden.

Dat kan ik toch net zo goed andersom zeggen? 

'We' zijn hier uitgenodigd, het ziet er goed uit, technisch loopt het goed, dus dat lijkt een goede plek te kunnen worden.

Maar dan blijkt dat we eigenlijk helemaal niet zo welkom zijn, omdat we niet altijd lief en aardig zijn.

Das ff een teleurstelling en ja, dan ben ik wel benieuwd waarom we dan überhaupt uitgenodigd zijn.

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:23:

[..]


Ik wil verder niet sneren ( doe jij immers ook niet) , maar ik denk dat ik gezonder in her leven sta dan jij.

Nou...........

Ik sta er iig positiever in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.