Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Saga schreef op 15-07-2021 om 22:15:

[..]

Avondvullend programma hier.

Eindelijk! Ben ik ook eens getuige van de actie

Wat je zegt! Na een werkdag is dit leuk vermaak.

mods zijn gaan slapen?
Of is er crisis overleg?

HelaHola

HelaHola

15-07-2021 om 22:16

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:10:

[..]

Niks mis met een missie. Als ik ervoor kan zorgen dat een stel bullies gaat dimmen.. ik kom graag op voor de zwijgende meerderheid.

Missie? Mijn god, is zij hier ook??

PinkFlower schreef op 15-07-2021 om 22:16:

mods zijn gaan slapen?
Of is er crisis overleg?

We gaan het zien. Ik ga nog niet slapen in ieder geval. Een ding moet je viva forummers nageven: als ze iets doen, doen ze het goed. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-07-2021 om 22:18

PinkFlower schreef op 15-07-2021 om 22:16:

mods zijn gaan slapen?
Of is er crisis overleg?

Dat denk ik wel ja.. 

PinkFlower schreef op 15-07-2021 om 22:16:

mods zijn gaan slapen?
Of is er crisis overleg?

Zijn de kinderen in bed aan 't leggen.

Wonen in Maastricht en zijn hun huis aan 't evacueren.

mod: bericht weggehaald ivm leugens

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:18

Nog een ding; ik keek Ff op jullie napraat op Viva.  Lachen , gieren , brullen over hoe jullie t hier kapot willen maken en dat dat lijkt te lukken Wedden over het volgende topic dat moet sluiten.  Gadverdamme, stoer hoor.
Dit topic is gewoon opgezet voor mensen die Viva willen vervangen. Gewoon kletsen en weet ik veel wat.  Het ziet er mooi uit en de mods doen hun best. 
Waarom moet dat kapot?

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:20

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:18:

[..]

We gaan het zien. Ik ga nog niet slapen in ieder geval. Een ding moet je viva forummers nageven: als ze iets doen, doen ze het goed.

Waarom die misplaatst trots op leuke dingen verkloten? Zijn jullie zo ongelukkig? 

ik moet nu aan die reclame van Center Parcs denken. Mensen in hun natuurlijke habitat. Ondertussen op het viva forum..

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:20:

[..]

Waarom die misplaatst trots op leuke dingen verkloten? Zijn jullie zo ongelukkig?

Jullie? Ik ben allenig.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

15-07-2021 om 22:20 Topicstarter

Kunnen we dit topic beperken tot feedback op moderatie?
Ik vind het ook niet leuk om in te grijpen - al helemaal niet op mijn eerste 'vrije' avond in weken: timing!

Later vanavond/ten laatste morgenochtend komen we met een reactie op deze hele situatie van afgelopen uren, vermaak je elders op het forum, botsen mag maar houd het leuk, aan de andere kant zit ook maar een mens

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:18:

Nog een ding; ik keek Ff op jullie napraat op Viva. Lachen , gieren , brullen over hoe jullie t hier kapot willen maken en dat dat lijkt te lukken Wedden over het volgende topic dat moet sluiten. Gadverdamme, stoer hoor.
Dit topic is gewoon opgezet voor mensen die Viva willen vervangen. Gewoon kletsen en weet ik veel wat. Het ziet er mooi uit en de mods doen hun best.
Waarom moet dat kapot?

Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb daar ook net gekeken en je praat echt onzin. De strekking is juist: wat zonde dat het kapot gemodereerd wordt, want het was juist zo'n fijn forum. Je bent weer aan het stoken. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:18:

Nog een ding; ik keek Ff op jullie napraat op Viva. Lachen , gieren , brullen over hoe jullie t hier kapot willen maken en dat dat lijkt te lukken Wedden over het volgende topic dat moet sluiten. Gadverdamme, stoer hoor.
Dit topic is gewoon opgezet voor mensen die Viva willen vervangen. Gewoon kletsen en weet ik veel wat. Het ziet er mooi uit en de mods doen hun best.
Waarom moet dat kapot?

Mens, laat je nou eindelijk es nakijken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.