Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

Door de Kia-reclame bij Lees meer onderaan topics lopen nog steeds regels van de spamtopics van vanochtend (iets met varkens)

Moosey schreef op 07-10-2025 om 12:54:

Door de Kia-reclame bij Lees meer onderaan topics lopen nog steeds regels van de spamtopics van vanochtend (iets met varkens)

Dat probleem bestaat nog steeds. Ik zie nu ook een “lees meer” van iemand die loopt te schelden 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

14-10-2025 om 15:43 Topicstarter

Heb die Lees meer lijst per vandaag uitgeschakeld - de partij die dat verzorgt loopt al enkele maanden te stuntelen, en na veelvuldig aankaarten is dat voor nu klaar. Hopelijk scheelt dat ook wat qua verspringen in de pagina zelf, dat was volgens mij ook erger geworden de laatste tijd. Hoor het graag!
Op de achtergrond zijn we ook bezig met maatregelen tegen de persoon die hardnekkig blijft terugkomen, maar daar kan ik verder niet veel over melden helaas.

AlexOudersnl schreef op 14-10-2025 om 15:43:

Heb die Lees meer lijst per vandaag uitgeschakeld - de partij die dat verzorgt loopt al enkele maanden te stuntelen, en na veelvuldig aankaarten is dat voor nu klaar. Hopelijk scheelt dat ook wat qua verspringen in de pagina zelf, dat was volgens mij ook erger geworden de laatste tijd. Hoor het graag!
Op de achtergrond zijn we ook bezig met maatregelen tegen de persoon die hardnekkig blijft terugkomen, maar daar kan ik verder niet veel over melden helaas.

Helaas heb ik van dat verspringen nu meer last dan eerder. Dat lijkt vooral aan de beeldvullende reclames te liggen. Deze laden langzamer dan de rest van het forum, dus dan klik ik op een topic en 'schiet' die reclame net in beeld bij het aanraken van het scherm. Leuk voor de clicks, maar irritant voor mij.

De advertentie in het midden (het was nu die van Rituals) die bedekt de helft van de topics. Als ik hem weg klik verspringt de pagina naar boven (naar gereageerd). Als ik dan weer naar active topics scroll zit de advertentie weer in de weg.
Mocht het uitmaken, ik forum op mijn mobiel (Android).

ik wilde mijn cookie-instellingen wijzigen. Helemaal onderaan de pagina staat cookievoorkeuren wijzigen maar als ik daar (via mijn telefoon) op klik gebeurt er niks. 
Hoe wijzig ik dat nu?

AlexOudersnl

AlexOudersnl

27-10-2025 om 16:53 Topicstarter

Joszy schreef op 27-10-2025 om 06:18:

ik wilde mijn cookie-instellingen wijzigen. Helemaal onderaan de pagina staat cookievoorkeuren wijzigen maar als ik daar (via mijn telefoon) op klik gebeurt er niks.
Hoe wijzig ik dat nu?

Zo leuk hé, als ze eenzijdig dingen wijzigen en dat niet bij ons melden  linkje zou nu gefixt moeten zijn!

Schoondochter schreef op 15-10-2025 om 20:52:

[..]

Helaas heb ik van dat verspringen nu meer last dan eerder. Dat lijkt vooral aan de beeldvullende reclames te liggen. Deze laden langzamer dan de rest van het forum, dus dan klik ik op een topic en 'schiet' die reclame net in beeld bij het aanraken van het scherm. Leuk voor de clicks, maar irritant voor mij.

M.b.t de advertenties en verspringen e.d., dit loopt nog bij advertentie netwerk, blijkbaar gaat het allemaal niet zo snel. Volgens hen zou het al beter moeten zijn, maar ik was nog niet tevreden, dus ze zijn er nog mee bezig.

dankjewel ik kon mijn cookievoorkeuren wijzigen

niet echt een bug denk ik, maar ik krijg geen melding bij mijn poppetje bovenin als ik een privébericht krijg. Waar moet ik dat aanzetten? 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

31-10-2025 om 15:38 Topicstarter

BlairW schreef op 31-10-2025 om 12:02:

niet echt een bug denk ik, maar ik krijg geen melding bij mijn poppetje bovenin als ik een privébericht krijg. Waar moet ik dat aanzetten?

Is geen instelling, zou gewoon moeten werken... het ziet er dan zo uit (boven is mobiel, onder is desktop):

pb-icoon.png

Maar ik stuur je nu ook meteen een test PB, dan kan je gelijk checken of het wel of niet werkt!

Let er overigens op, zodra je het bericht hebt geopend / gelezen, dan verdwijnt de melding automatisch.

Hij doet het! Eerder echt nog nooit zo’n icoontje gekregen, maar gelukkig werkt het nu

Die reclame van Essent bedekt af en toe volledig de posts. Kan daar naar gekeken worden? 

Ja, hier ook! Daardoor valt de gebruikersnaam en reageer/bookmark-knop weg onder de reclame.
Dit is alleen op mijn mobiel het geval trouwens. 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

06-11-2025 om 08:43 Topicstarter

Bakblik schreef op 04-11-2025 om 12:19:

Die reclame van Essent bedekt af en toe volledig de posts. Kan daar naar gekeken worden?

Dit hadden ze dinsdag al, soort van, gefixt, maar blijkbaar alleen voor uitgelogde bezoekers. Wist niet dat daar verschil in zat, zo leer je weer eens wat. Ik zag hem vanochtend zelf weer over de lijst van topics heen vallen, dus heb dit nogmaals gemeld, ze gaan het nu - hopelijk vandaag - ook voor ingelogde gebruikers fixen.

Bakblik schreef op 04-11-2025 om 12:19:

Het was even opgelost maar sinds gisteren klapt hij helemaal uit over de recente topics. Vooral de bovenkant van de lijst dan kan ik dus geen topic kiezen en hij heeft geen kruisje om hem weg te klikken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.