Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

AlexOudersnl schreef op 11-07-2025 om 08:49:

[..]

Advertentie netwerk geeft aan dit gister/vandaag gefixt te hebben, weet niet zeker of de advertentie gedeactiveerd is of dat het probleem opgelost is.

Als jullie nog steeds problemen ervaren met de KopieID advertentie, dan hoor ik dat graag!

Hi Alex, fijn dat je er mee aan de slag bent. Helaas kreeg ik hem net weer in beeld...

Ik weet niet of het een bug is, maar ik moet steeds aanklikken of ik jonger of ouder dan 24 ben. Elke dag moet ik die melding wegklikken.

Die reclame van Kopie ID zorgt er nu wel voor dat ik nu amper nog op het forum kom.

er is vandaag ook een pagina-vullende advertentie van Nix18 te zien, ik hoop dat die eenmalig was.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

13-07-2025 om 17:02 Topicstarter

Bailey26 schreef op 11-07-2025 om 09:08:

[..]

Hi Alex, fijn dat je er mee aan de slag bent. Helaas kreeg ik hem net weer in beeld...

Helaas, ik kaart het maandag weer aan...

Miekje6 schreef op 13-07-2025 om 14:22:

er is vandaag ook een pagina-vullende advertentie van Nix18 te zien, ik hoop dat die eenmalig was.

Deze zie ik zelfs soms ook maar ik ervaar hier geen problemen mee, ik kan er zelf voorbij scrollen. Welke problemen heb je hier mee?

AlexOudersnl schreef op 13-07-2025 om 17:02:

[..]

[..]

Deze zie ik zelfs soms ook maar ik ervaar hier geen problemen mee, ik kan er zelf voorbij scrollen. Welke problemen heb je hier mee?

Ik kon die straks niet wegscrollen, maar dat kan ook aan mn haperende telefoon/internetverbinding liggen.. 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

14-07-2025 om 11:22 Topicstarter

Bailey26 schreef op 11-07-2025 om 09:08:

[..]

Even ter bevestiging, het kan kloppen dat je hem in beeld kreeg, maar de advertentie zelf zou gefixt moeten zijn. Welke problemen ervaar je er momenteel mee?

SombraOnline schreef op 12-07-2025 om 18:42:

Ik weet niet of het een bug is, maar ik moet steeds aanklikken of ik jonger of ouder dan 24 ben. Elke dag moet ik die melding wegklikken.

Kan je in de gaten houden of dit blijft opkomen? Blijkbaar hebben ze de laatste tijd wat vaker wijzigingen aan de cookiemelding gedaan, waardoor de melding weer naar boven komt...

Hier is die KopieId advertentie ook nog steeds groots in beeld.
Het probleem is dat hij op mijn mobiel volledig beeldvullend is, en ik eerst een stuk naar beneden moet scrollen (zonder dat de advertentie verschuift), voordat de advertentie daadwerkelijk begint te verschuiven en ik weer de topictitels kan lezen.
Positie is nog steeds op de homepagina tussen "mijn" topics en de actieve topics.

Screenshot-20250714-133132-Chrome.jpg

AlexOudersnl schreef op 13-07-2025 om 17:02:

[..]

[..]

Ik heb ook de nix18 reclame groot in beeld. Heb er geen technisch probleem mee, maar hij is invasief (vult het volledige mobiele scherm) en laadt bovendien trager dan de rest van de pagina. De laatste dagen heb ik er al meermaals op geklikt omdat ik een topic wilde openen. Dat is storend.

AlexOudersnl schreef op 14-07-2025 om 11:22:

[..]

Even ter bevestiging, het kan kloppen dat je hem in beeld kreeg, maar de advertentie zelf zou gefixt moeten zijn. Welke problemen ervaar je er momenteel mee

Ik krijg hem nog steeds heel groot in beeld. En dan moet ik op het kruisje klikken om hem iets kleiner te krijgen (dat kan pas na een paar seconden). Dan wordt hij iets kleiner en kan ik er voorbij scrollen. (Ik forum op mijn mobiel).

Of zoals Masatu schrijft, scrollen net zolang totdat er iets gebeurt.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

16-07-2025 om 17:43 Topicstarter

Het klopt dat deze advertentie even kort 'plakt' (schermvullend) en dan kan je doorscrollen, je zou hem niet moeten hoeven te verkleinen, doorscrollen zou voldoende moeten zijn.
Zien jullie deze advertentie alleen op de voorpagina, of ook elders?

AlexOudersnl schreef op 16-07-2025 om 17:43:

Het klopt dat deze advertentie even kort 'plakt' (schermvullend) en dan kan je doorscrollen, je zou hem niet moeten hoeven te verkleinen, doorscrollen zou voldoende moeten zijn.
Zien jullie deze advertentie alleen op de voorpagina, of ook elders?

Ik alleen op de voorpagina. Tussen gereageerd en actieve topics in.

Vandaag heb ik hem wel een paar keer beeldvullend gekregen. Maar daarna kon ik wel doorscrollen. Nog vervelend maar een heel stuk beter.

AlexOudersnl schreef op 14-07-2025 om 11:22:

in de gaten houden of dit blijft opkomen? Blijkbaar hebben ze de laatste tijd wat vaker wijzigingen aan de cookiemelding gedaan, waardoor de melding weer naar boven komt...

Ik had hem gisteren (via 5G, dus dat snap ik) en vandaag weer (via pc met vast internet).

De nieuwe Centerparcs reclame valt over de voorpagina heen. Dus het blok met actieve topics is voor mij niet meer zichtbaar als die reclame in beeld is. 

pagina grote reclame van Basic fit en van gedetineerden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.