Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

AlexOudersnl

AlexOudersnl

06-11-2024 om 12:18 Topicstarter

Bailey26 schreef op 06-11-2024 om 11:58:

[..]

Net had ik er weer een... 🙈

Ah, dat kan kloppen... dan zit hij nog lokaal in je browser in een buffer. Heb nu iets kleins aangepast, zou nu écht weg moeten zijn!

AlexOudersnl schreef op 06-11-2024 om 12:18:

[..]

Ah, dat kan kloppen... dan zit hij nog lokaal in je browser in een buffer. Heb nu iets kleins aangepast, zou nu écht weg moeten zijn!

Het lijkt er inderdaad op dat het nu echt weg is 

Heel fijn! En bedankt dat jullie er zo snel mee aan de slag zijn gegaan 😘

Niet echt een bug. Maar zou alsjeblieft die gore reclames van het Voedingscentrum kunnen worden verwijderd? Het staat tussen reacties.
Ik hoef niet te zien hoe een man met zijn vinger in de mond zit, of een vrouw een aardbei in de mond stopt of iemand lurkt aan een rietje

Ik heb mijn topic "geschil over erfenis" per ongeluk onder de pijler "relaties" geplaatst in plaats van onder "geld en recht". Kan dit worden aangepast? 

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

23-05-2025 om 10:53

Dromertje schreef op 23-05-2025 om 10:39:

Ik heb mijn topic "geschil over erfenis" per ongeluk onder de pijler "relaties" geplaatst in plaats van onder "geld en recht". Kan dit worden aangepast?

Ik heb um verplaatst voor je! Als je een volgende keer je topic rapporteert met het uitroepteken, is de kans het grootst dat we je vraag snel zien 😉.

Forum Moderator schreef op 23-05-2025 om 10:53:

[..]

Ik heb um verplaatst voor je! Als je een volgende keer je topic rapporteert met het uitroepteken, is de kans het grootst dat we je vraag snel zien 😉.

Goed om te weten, dankjewel!

Verdwijnen er soms topics ?
En staat dat dan ook ergens?

De KopieID advertentie vult steeds mijn hele beeldscherm (dus over de topics heen). Zou hier eens na gekeken kunnen worden? Alvast bedankt

Bailey26 schreef op 03-07-2025 om 07:16:

De KopieID advertentie vult steeds mijn hele beeldscherm (dus over de topics heen). Zou hier eens na gekeken kunnen worden? Alvast bedankt

Het wordt alleen maar erger lijkt het...

AlexOudersnl

AlexOudersnl

08-07-2025 om 14:43 Topicstarter

Bailey26 schreef op 08-07-2025 om 10:11:

[..]

Het wordt alleen maar erger lijkt het...

Kan je een screenshot plaatsen of sturen (mag ook per mail [email protected])? Ik kon hem zelf gister niet vinden dus hoopte dat ze de advertentie hadden ingetrokken..

Screenshot-20250708-152610.png

is er nog steeds

Naminokurashi schreef op 08-07-2025 om 15:28:

Screenshot-20250708-152610.png

is er nog steeds

Ja dit dus. Is dat voldoende Alex, of is het handig als ik er ook nog 1 maak?

ik zie die advertentie bijvoorbeeld op de homepage tussen "mijn" topics en de actieve topics.

Die reclame blijft maar steeds opduiken

AlexOudersnl

AlexOudersnl

11-07-2025 om 08:49 Topicstarter

Naminokurashi schreef op 10-07-2025 om 15:43:

Die reclame blijft maar steeds opduiken

Advertentie netwerk geeft aan dit gister/vandaag gefixt te hebben, weet niet zeker of de advertentie gedeactiveerd is of dat het probleem opgelost is.

Als jullie nog steeds problemen ervaren met de KopieID advertentie, dan hoor ik dat graag!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.