Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic


Athan schreef op 10-12-2021 om 04:25:

Geen bug, maar er gaat iets mis in het Klussen & verbouwen-deel

Haha, inderdaad- waarom zou je in vredesnaam al die moeite doen voor willekeurige letters. Of zou dit onderdeel zijn van de AIVD-kerstpuzzel? 😜

Geen idee, haha, ik heb er niet een geopend.

AlexOudersnl schreef op 08-12-2021 om 08:06:

[..

Weet je toevallig waar deze advertentie stond? Voorpagina, of in een topic?

Nee weet ik niet meer. Ik zal er opletten mocht het nog een keer gebeuren. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-12-2021 om 14:02

Dit is waarschijnlijk een zeer late melding, maar ik heb net gemerkt dat je je eigen berichten kunt liken. Is dat de bedoeling? 

Valdemar schreef op 10-12-2021 om 14:02:

Dit is waarschijnlijk een zeer late melding, maar ik heb net gemerkt dat je je eigen berichten kunt liken. Is dat de bedoeling?

dat is al vanaf het begin hoor  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-12-2021 om 14:08

Friezinnetje schreef op 10-12-2021 om 14:03:

[..]

dat is al vanaf het begin hoor

Zeer late melding dus. 

Kinderen tussen 5 en 12 kunnen vanaf half januari een uitnodiging verwachten.
Ik ga er vanuit dat ze dan verwachten een eind te zijn met de boosters

https://nos.nl/l/2408944

Ik plaatste net twee berichten na elkaar in een topic, en deze werden samengevoegd. Superhandig, maar het eerste bericht bleef ook staan, en staat er nu dus twee keer. Dat is waarschijnlijk niet de bedoeling? Zie mijn berichten van 21.14 en 21.16 in het slimste mens-topic:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/de-slimste-mens?page=31

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 21:32

Valdemar schreef op 08-12-2021 om 08:15:

[..]

Dit is wanneer je vanaf de voorpagina naar een rubriek gaat en ook wanneer je vanuit een topic terug naar de rubriek gaat.

Merk dat dit opgelost is, hartelijk bedankt. 👍️

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

16-12-2021 om 21:38

Ik zou graag de "snel naar beneden pijl" gefikst zien. Die verdwijnt na de OP. Als je na 3 berichten bedenkt dat je toch snel naar einde pagina wil dan moet terug naar de OP scrollen zodat die pijl weer tevoorschijn komt. Het is handiger als beide pijlen gewoon meebewegen met scrollen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

20-12-2021 om 17:10

Ik zie dat de pijlen nu beiden in beeld blijven. Heel fijn, bedankt!

Amaranth schreef op 07-12-2021 om 23:00:

[..]

Iemand?

Elke nieuwe pagina moet ik cookies wegklikken. Op deze manier stop ik ermee, is niet te doen.

Is er al bekend wanneer dit wordt opgelost?

Wasgij schreef op 30-12-2021 om 12:21:

[..]

Is er al bekend wanneer dit wordt opgelost?

Ik heb zelf het probleem niet, maar soms helpt het bij mij om alle cookies compleet te verwijderen, en dan alles opnieuw accepteren. Klinkt alsof er iets niet goed gaat in je browser.

SombraOnline schreef op 30-12-2021 om 12:35:

[..]

Ik heb zelf het probleem niet, maar soms helpt het bij mij om alle cookies compleet te verwijderen, en dan alles opnieuw accepteren. Klinkt alsof er iets niet goed gaat in je browser.

Ik heb dit op 3 verschillende devices. Cookies verwijderen helpt niet.

En ik kies altijd voor cookies weigeren, ik ga ze niet klakkeloos allemaal accepteren.

Wasgij schreef op 30-12-2021 om 13:21:

[..]

Ik heb dit op 3 verschillende devices. Cookies verwijderen helpt niet.

En ik kies altijd voor cookies weigeren, ik ga ze niet klakkeloos allemaal accepteren.

Bij welke browser?

Misschien maakt dat uit? Ik heb namelijk ook nergens last van. Ik gebruik chrome op Android

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.