Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic

En we zijn live! Een nieuwe grote update, niet alleen voor Ouders.nl maar ook meteen de livegang van Viafora.

Alhoewel deze update al grondig getest is door een aantal van jullie (enorm veel dank!) zitten er geheid nog her en der foutjes. Kom je iets tegen? Meld het hier!

Mocht je een grote fout tegenkomen waarvan je twijfelt of je deze publiekelijk online moet plaatsen, dan kan je ook altijd een email sturen naar [email protected]


Yess!

Forumbeheer schreef op 08-07-2021 om 12:22:

[..]

Je hebt Viafora gevonden?

[..]

Ja ik heb het gevonden. Dankjewel, ziet er super uit !

Ziet er goed uit! Paar dingen zag ik:

Het pijltje omhoog knop verdwijnt onder tekstveld knoppen bij scrollen (het reactie invoerveld).

En de knoppen bovenin liggen bovenop het kruimelpad zodat ik niet terugkan.

En de rubrieken zijn op de homepage helemaal onderaan, ik zou eigenlijk direct vanuit een topic in Mode snel naar Gezondheid willen kunnen ofzo.

Ik had mijn opmerkingen al ergens anders gepost maar ook nog even hier

Wordt het ook nog mogelijk om pijlers te blokkeren?

En om het aantal posts wat je wil zien op 1 pagina aan te passen?

Of dat je naar pagina (nummertje invullen) kunt gaan?

Verder zit er te veel wit tussen de regels dus ik denk dat de regelafstand moet worden aangepast?

En nog een aanvulling/suggestie:

Ik zou graag een melding willen krijgen als 1 van mijn posts wordt gequote of geliked.

Leuke ideeën allemaal! Suggesties voor nieuwe functies op het forum kun je hier plaatsen:

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/wat-mist-er-nog-op-het-forum

AlexOudersnl

AlexOudersnl

08-07-2021 om 13:58 Topicstarter

Glamourlama schreef op 08-07-2021 om 13:40:

Ziet er goed uit! Paar dingen zag ik:

Het pijltje omhoog knop verdwijnt onder tekstveld knoppen bij scrollen (het reactie invoerveld).

En de knoppen bovenin liggen bovenop het kruimelpad zodat ik niet terugkan.

En de rubrieken zijn op de homepage helemaal onderaan, ik zou eigenlijk direct vanuit een topic in Mode snel naar Gezondheid willen kunnen ofzo.

Dank voor het doorgeven! Pijltje & knoppen zouden gefixed moeten zijn, kan je dat voor mij checken?

En dat laatste puntje, kan je dat in de "wat mist er nog" topic plaatsen (met desnoods een voorbeeld van hoe het elders werkt)

Ik wil mijn bericht mbt de suggesties plaatsen in het "wat mist er nog" topic en ik krijg de volgende melding:

Er zijn een aantal fouten opgetreden:

Je mag pas linkjes in berichten plaatsen als je minimaal 25 berichten hebt geplaatst.
Je mag pas afbeeldingen in berichten plaatsen als je minimaal 65 berichten hebt geplaatst.

(Ik heb dus geen linkjes of afbeeldingen in mijn bericht).

AlexOudersnl schreef op 08-07-2021 om 13:58:

[..]

Dank voor het doorgeven! Pijltje & knoppen zouden gefixed moeten zijn, kan je dat voor mij checken?

En dat laatste puntje, kan je dat in de "wat mist er nog" topic plaatsen (met desnoods een voorbeeld van hoe het elders werkt)

Pijltje knoppen gefixt! Kleine verandering, grote frustratie minder 😄

CherokeeRose schreef op 08-07-2021 om 14:02:

Ik wil mijn bericht mbt de suggesties plaatsen in het "wat mist er nog" topic en ik krijg de volgende melding:

Er zijn een aantal fouten opgetreden:

Je mag pas linkjes in berichten plaatsen als je minimaal 25 berichten hebt geplaatst.
Je mag pas afbeeldingen in berichten plaatsen als je minimaal 65 berichten hebt geplaatst.

(Ik heb dus geen linkjes of afbeeldingen in mijn bericht).

Aanvulling: dit gebeurt als ik mijn bericht mbt de suggesties vanuit hier kopieer en dan plak in het "wat mist er nog" topic. Als ik daar zelf wat type (wat ik net heb gedaan), dan wordt het bericht wel geplaatst.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

08-07-2021 om 14:14 Topicstarter

CherokeeRose schreef op 08-07-2021 om 14:13:

[..]

Aanvulling: dit gebeurt als ik mijn bericht mbt de suggesties vanuit hier kopieer en dan plak in het "wat mist er nog" topic. Als ik daar zelf wat type (wat ik net heb gedaan), dan wordt het bericht wel geplaatst.

Dank voor de aanvulling, scheelt mij veel tijd! Komt omdat je een smilie (als plaatje) hebt mee gekopieerd, dat is dan én een plaatje én een linkje naar de smilie. Ik ga even nadenken hoe we dit kunnen tackelen.

AlexOudersnl schreef op 08-07-2021 om 14:14:

[..]

Dank voor de aanvulling, scheelt mij veel tijd! Komt omdat je een smilie (als plaatje) hebt mee gekopieerd, dat is dan én een plaatje én een linkje naar de smilie. Ik ga even nadenken hoe we dit kunnen tackelen.

Dat klinkt heel logisch. Dank voor de snelle terugkoppeling!😃

Als ik via mobiel quote en begin met typen dan komt mijn tekst in de quote terecht ipv eronder. Ik krijg het niet voor elkaar er dan toch onder te komen. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-07-2021 om 14:48

redbulletje schreef op 08-07-2021 om 14:46:

Als ik via mobiel quote en begin met typen dan komt mijn tekst in de quote terecht ipv eronder. Ik krijg het niet voor elkaar er dan toch onder te komen.

even testen

aanvulling: hier geen probleem dus (ook mobiel)

Bij mij springt de tekst naar de quote zodra ik een spatie tik op mobiel. Op laptop geen problemen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.