Over het forum Over het forum

Over het forum

Aankondiging wijziging Viafora - lees mij!

Hi allen!

Begin volgende week (maandag/dinsdag) ga ik wat wijzigingen doorvoeren die invloed hebben op hoe je Viafora bezoekt.
Dit is een instelling die de snelheid van Viafora ten goede komt, en zou je verder weinig van moeten merken (behalve dat alles wat sneller/soepeler moet aanvoelen) maar mocht je onverhoopt toch problemen hebben met het bezoeken van Viafora (dat je bijv. helemaal niet op de site kan komen) dan kan je altijd een e-mail sturen naar [email protected], dan helpen we je om de problemen te verhelpen.

Zodra de wijziging doorgevoerd is plaats ik hier weer een berichtje.

Fijn weekend verder!


Bedankt voor het melden en succes!

nog snelleren soepeler?  
Ik wist niet eens dat dat mogelijk was.

Bedankt voor het doorgeven.

Positief dat er aan het forum gewerkt blijft worden.
Succes alvast.

Succes en bedankt!

Bedankt voor het mededelen! Wat zijn jullie allemaal ontzettend betrokken 

Persoonlijk heb ik nooit ondervonden dat het lang duurt om op het forum te komen. Maar jullie weten wat nodig is. 

Dan gaat niet meer de snelheid van het licht het meest snelle ter wereld zijn, maar het inloggen op Viafora. Of heb ik het niet goed begrepen? 

Succes hé.

Klinkt goed. Bedankt voor het mededelen Alex.

Succes alvast.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

08-01-2022 om 18:58

Compliment over de stabiliteit tot nu toe, overigens! 

Alleen maar positief hier over het forum. Gezellige sfeer, nooit problemen. Top!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-01-2022 om 21:09

Ik sluit mij aan bij de rest: complimenten voor het forum zoals het nu al is qua technologie en qua sfeer.

Het forum loopt al zo lekker soepel. Vooral ook dat de site onthoudt waar je bent gebleven en je tijdens het volgende bezoek dus verder kunt lezen.

Bedankt voor het doorgeven! Topper.

oké dank

Ah, nou, aanmelden nooit problemen mee gehad maar jullie zien achter de schermen meer natuurlijk 😅. 
Ik heb eigenlijk maar 1 ding wat ik anders zou willen zien en dat is dat wanneer je een verhaal typt, het er na het plaatsen van je reactie er zo uitziet zoals je het getypt hebt en niet dat het ineens weer een lange braak tekst is. Moet mijn bericht vaak weer aanpassen. 
En in het verlengde daarvan: Wanneer ik een bericht van mijzelf quote, dat ie dan de opmaak meeneemt. Nu moet ik het kopiëren en dat is in topics als “wat heb jij gelezen in 2022” verder in het jaar wat vervelend 😬. 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

11-01-2022 om 11:07 Topicstarter

Morning! De wijziging is doorgevoerd, bij mij lijkt alles goed te gaan maar hoor het vast wel als iemand tegen problemen aanloopt


SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 09:42:

Ik heb eigenlijk maar 1 ding wat ik anders zou willen zien en dat is dat wanneer je een verhaal typt, het er na het plaatsen van je reactie er zo uitziet zoals je het getypt hebt en niet dat het ineens weer een lange braak tekst is. Moet mijn bericht vaak weer aanpassen.
En in het verlengde daarvan: Wanneer ik een bericht van mijzelf quote, dat ie dan de opmaak meeneemt. Nu moet ik het kopiëren en dat is in topics als “wat heb jij gelezen in 2022” verder in het jaar wat vervelend 😬.

Ja die hele tekst editor is een pijnlijk puntje, paar maanden terug had ik een geheel nieuwe editor gevonden & bijna volledig geïmplementeerd en toen kwam de leverancier opeens met een enorme prijsstijging aan, dus nu weer op zoek naar een nieuwe editor..

Ik merk geen verschil, dus dan zal het wel goed zijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.