Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
even zo

even zo

15-07-2010 om 17:36

Zoontje

Een tijd terug berichtte ik op het forum over mijn zoon en de verandering in zijn gedrag bij zijn nogal dominante juf (ik geloof dat ik het draadje begon over "angst voor de juf") met op zijn zachtst gezegd nogal onpedagogische praktijken.

We zijn naar de directie gestapt en hebben e.a. voorgelegd en gevraagd of hij naar een andere juf kon. Ik kan jullie nu berichten dat het gelukt is. Hij gaat komend jaar groep 2 doen bij een andere, lieve juf. Ik hoopte al dat dit zou lukken en dat ik het binnen de huidige school kon oplossen, anders had ik hem van school gehaald.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed zo!

Ik denk dat iedereen hier blij voor je zal zijn dat je een verandering voor mekaar heb gebokst... vanuit je éigen gevoel dat er wat moest gebeuren!

Vasthouden die moeder-tijger... wie weet wanneer je haar weer nodig hebt. En je weet nu dat je je doel kunt bereiken.

Fijn hoor

goed opgelost!

Guinevere

Guinevere

15-07-2010 om 21:03

Mooi

Oh, wat een goed nieuws! Ik hoop dat hij helemaal opbloeit. Wel jammer dat ze verder niets aan die juf doen.

Nasha 1st

Nasha 1st

15-07-2010 om 22:45

Blij te horen!

En ik hoop op een gezellig jaar voor je zoon!

Goed zo!

Wat fijn voor je zoon, en wat goed van je dat je toch doorgezet hebt ! Ik hoop op een topjaar voor je zoon !

Martine

Top!

Fijn voor jullie.
En weer wat geleerd: doorzetten en gaan voor een betere situatie.

Ik hoop dat je kind snel weer lekker in zijn vel zit en dat jullie een fijn schooljaar tegemoet gaan.

Groet, Moppeke

even zo

even zo

20-07-2010 om 13:17

Bedankt

Bedankt allemaal voor jullie reacties en vooral voor jullie reacties in mijn vorige draadje. Wij hebben het onze zoon uitgelegd en voor hem is het logisch. Hij gaat gewoon naar de lieve juf X en andere kindjes gaan weer naar een andere juf.

Ik heb achteraf niet de enige die haar kind laat overplaatsen, dus dat zegt toch wel wat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.