Nasha 1st
27-06-2010 om 13:16
Toch wel ff trots op die gasten van mij!
Mijn oudste, speciaal onderwijs, nu laatste jaar, krijgt weliswaar geen rapport, maar kreeg wel een opdracht om een werkstuk te maken. Met zijn ADHD is plannen heeeeeeeel lastig, maar met behulp van zijn PGB-er (student, dus nog helemaal thuis in dit soort dingen) een prachtwerkstuk afgeleverd, met als cijfer een welverdiende 9,9!!!!
Dan zoon 2, septemberkind, vermoeden van ASS, heeft toch goed meegedraaid in groep 3, ondanks de twijfels (zo jong enzenz.) en heeft een prima rapport, zijn schrijven is enorm vooruit gegaan, lezen zit op E3 dus keurig, concentratie is zijn enige "zwakke" plek...
En dan dochter, ook septemberkind, ook een twijfelgeval (zoooooo jong) tweelingzus van zoon2, vond de 1e maanden in groep 3 ECHT NIET LEUK, liet dat ook duidelijk aan de juffen merken, kreeg ineens het licht te zien op leesgebied en vanaf die tijd vlogen de letters en woorden je om de oren, heeft een E4 voor lezen op haar rapport, jawel, is geen tiepvout, een E4! Gewoon een lekker goed rapport!
En ik gloei van trots!!!
reina
27-06-2010 om 18:25
Terecht
Terecht dat je trots bent op d eresultaten van je kinders. Fijn, als het allemaal zo goed gaat!