Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tirza G.

Tirza G.

08-06-2010 om 23:10

School en wk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Doen!

Wereldidee! Hou er wel rekening mee dat het personeel wat afwezig kan overkomen. Ik zou eigen consumpties meenemen.

Groeten,

Temet

Wel kijken op school

Hier mag groep 1 tm 8 naar het voetbal kijken...als ze willen tenminste...er is ook een alternatief programma.

Volgens mij was er maar een handjevol kinderen die niet in het oranje waren...zelfs de meesters en de juffen hadden de leukste creatie's aan.

Ik vind het geweldig voor de kids dat ze kijken, zoonlief van 11 zou het verschrikkelijk vinden als het niet zou mogen en dochters van 7 en 6 laten zich gewoon lekker meeslepen door de sfeer.

Hier staat de tv ook aan, zodat ik een beetje op de hoogte blijf.

Nee hoor, mij hoor je niet mopperen, laat ze maar lekker genieten...leren doen ze morgen maar weer!

Kaaskopje

Kaaskopje

14-06-2010 om 14:51

Naast mij

Is het op momenten dat er geen voetbal is alsof ik in het stadion zit, zal ik oordopjes kopen?, en spelen kleuters gewoon buiten.

Moek

Moek

14-06-2010 om 23:32

Rustig hier...

Wat een saaie buurt eigenlijk.

De kinderen vonden het prachtig. Dochter heeft toch nog gekeken en gejuicht met haar vrienden die lekker gek deden. De kleinere kids hebben in de gang gerend en geschreeuwd, het was een gekkenhuis. Toch een leuke middag dus.

Jakiro

Jakiro

15-06-2010 om 22:28

Over ontaarde ouders en amk meldingen

Gisteren gingen mijn (kleine)kinderen gewoon naar school in spijkerbroek en t-shirt.
Eenmaal op school waren alle kinderen oranje met mutsen, pruiken, toeters, hempjes, schoenen en noem maar op. De juffen hadden oranje topjes aan en oranje boa's (welke vogel zou dat nou zijn)
Alle kinderen gingen samen op de digiborden het voetbal kijken en leerden 's morgens voetballiedjes.
Heel raar om je 4-jarige kleuter opeens "Laat de leeuw niet in zijn hempie staan" te horen bleren.
Toen ik ze ophaalde hadden ze oranje haren en minstens 17x een NL'se vlag op hun lichaam geschminkt. (die er NIET af te wassen was, ik had bijna Jif nodig)
Ik zit nu te wachten op de eerste AMK-melding, want blijkbaar doe ik mijn kinderen enorm tekort door ze niet aan deze gekte mee te laten doen....
En eigenlijk baal ik dat voor hen "Oranje" slaat op voetbal en niet op het koninklijk huis (alhoewel ik daar ook niks me heb)
Let wel,het gaat hier om groep 0/1/2 !!!
Mijn oudste daarentegen heeft met alle brugklassen en een beamer in een aula de wedstrijd bekeken, in het oranje, met toeters en alles wat daarbij hoort. Op verzoek van de leerlingen, aangevraagd met een officiële brief aan de teamleider.
De ll die niet wilden kijken, mochten naar huis, maar dat waren er slechts 9..
Gelukkig gaat het om maar 1 wedstrijd, maar het is wel een belachelijke gekte.
Jakiro

Vic

Vic

15-06-2010 om 22:36

Oh, hier ook!

"Toen ik ze ophaalde hadden ze oranje haren en minstens 17x een NL\'se vlag op hun lichaam geschminkt. (die er NIET af te wassen was, ik had bijna Jif nodig)"
Wat een drama zeg! Jongste vind het gelukkig geen probleem om een week met een blauwe streep op haar voorhoofd te lopen, maar oudste heeft een half uur onder de douche gestaan en volgens mij met een schuursponsje geboend.

Jakiro

Jakiro

15-06-2010 om 23:00

Vic

En ik baalde als een stekker, want ik had juist géén badder/douche dag ingepland ivm het drukke schema wat we gister hadden.
En toen moesten ze alsnog een half uur in bad...wat een straf (voor ij dan, zeker niet voor hen
Jakiro

Mathilde

Mathilde

17-06-2010 om 17:05

Het kan nog erger

Hier keken ook alle leerlingen naar de wedstrijd, of ze dat nou leuk vonden of niet (basisschool). Man en ik wisten trouwens van niks. Hij kwam er pas achter toen hij haar ging ophalen en toen was'ie eerst verontwaardigd en daarna verbijsterd dat hij de enige bleek te zijn die dit belachelijk vond. Maar nu komt'ie: gisteren gingen ze ook naar het plaatselijke voetbalstadion, een hele ochtend rondleiding. Mijn dochter vond er geen bal aan, om in de juiste termen te blijven. Zowel niet aan de wedstrijd als aan de excursie.
Ik gun mijn kind best een leuk uitje, maar dat hoeft toch niet elke week? Vorige week was het juffendag (uitje naar de speeltuin), deze week dus op maandag die wedstrijd, gisteren het uitje naar het stadion en vrijdag hebben ze ook 's middags vrij vanwege 'zomermarkt'. Volgende week volgt de sportdag, dus ook geen les. Twee weken terug gingen ze naar de bioscoop en was er ook een keer een dansvoorstelling voor de ouders. Weer geen les. Waarom??? 'Omdat het zo leuk is'. En nou maar hopen dat ze kan spellen tegen de tijd dat ze 12 is...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.