Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Zonnetje

Zonnetje

12-05-2010 om 17:03

Rector verlaat zinkend schip

Moet alleen even mijn moedeloosheid kwijt. Heb al veel geklaagd over school van dochter hier en zoek ook naarstig andere school, wat door allerlei omstandigheden misschien wel niet lukt, en kreeg vandaag een brief van school dat de rector weggaat. Wat nou niet bepaald een groot verlies is, maar na het gestaag vertrekken van vele van dochters docenten (overspannen geworden of naar betere school verkast) is dit wel, tja, hoe zeg je dat, nu geloof ik er dus echt niet meer in. Ik zie nog niet zo snel een nieuwe rector komen die deze puinhoop kan opruimen, en het er bovenop zitten van de inspectie heeft ook al niet geholpen.
Bweeeeee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Re:

He gats, wat waardeloos. Ik ken de ins en outs verder niet, maar niets is zo erg als gefrustreerd zijn over de school van je kind.

Blijf je zoektocht voortzetten, wellicht slaat het toch om en lukt het je.

Onze dochter zit sinds 2 maanden op een andere school en het gaat ontzettend goed, er is een hoop rust gekomen. In huis, in haar, in ons en op haar nieuwe school.

Ik hoop van harte voor je dat er snel een betere tijd aanbreekt. En stop niet teveel energie meer in een zinkend schip.....

Groet, Moppeke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.