Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Carla67

Carla67

07-02-2011 om 13:45

Laatste dag cito ziek

Hallo,

Onze zoon had de pech dat hij de laatste dag van de cito ziek was. 's nachts liggen dromen van de koorts en had was dus niet handig om hem naar school te laten gaan.

Op school is er nu twijfel over het inhalen, want ze hebben het nog nooit meegemaakt dat er iemand ziek was.
De leerkracht vertelde me dat er ook een kans bestaat dat hij de hele citotoets moet inhalen! Ik schrok me rot. Hij heeft al 2 dagen gemaakt en zou het nu helemaal over moeten doen????? Maar op school weten ze ook niet wanneer hij het kan inhalen etc.etc. Een hoop onduidelijkheid dus.

Wie heeft dit wel eens meegemaakt en weet hoe het werkt? Ik kan namelijk ook niets vinden op de site van de cito. Zou het wel heel sneu voor hem vinden.

Bedankt, groeten,
Carla

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
an mien

an mien

07-02-2011 om 14:41

Vandaag

Hier waren veel zieken tijdens de Cito verleden week en zij halen het vandaag in.

An Mien

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

An

An

07-02-2011 om 18:55

Digitaal

De school kan de digitale cito aanvragen, dan krijgt hij toch nog de officiele uitdraai. Moet wel binnen 2 weken of zo. Je zoon moet dan inderdaad de hele toets overmaken.
De school kan er ook voor kiezen hem de laatste dag op school schriftelijk te laten inhalen en de score zelf uit te rekenen. De uitslagen komen op 28 februari op de citoportal beschikbaar voor de school. Dit zijn bij mijn weten de mogelijkheden.

Groet, An

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.