Ellen
23-06-2010 om 09:26
Kaftpapier
En dan nu een suffe vraag: Waar kan je behalve bij V&D zoal nog voordelig en sterk en ook nog leuk kaftpapier kopen? Action had vorig jaar wat leuks, goedkoops en sterks, nu is het alleen nog maar goedkoop en sterk.
Bij V&D vonden we vorig jaar alleen peperdure vellen met leuke dessins en saaie effen papier op een rol. Ik zal nog bij de Hema gaan kijken maar misschien heeft iemand een wereldtip? Voor kind 1 kan het niet saai en effen genoeg zijn, maar kind 2 wil iets spannenders.
Mama
23-06-2010 om 11:03
Iets anders
Misschien niet wat je zoekt, maar hier gebruiken mijn pubers herbruikbare rekbare stoffen kaften. Ideaal, pas altijd en leuk dessin. Kaftpapier was altijd binnen een half jaar stuk.
Bintje
23-06-2010 om 12:34
Saai kaftpapier? niks saai!
Saai kaftpapier wordt hier opgeleukt, dwz uitgeknipte plaatjes worden opgeplakt (popsterren, favoriete merk) en als dochter erop uitgekeken is dan plakt ze er weer wat over of er worden teksten (songteksten of gewoon puberpraat) opgeschreven of door dochter of door klasgenootje. Niks saai dus.
PDD-ertje
23-06-2010 om 13:56
Dit jaar
gaan wij ook voor de rekbare kaften met allerlei leuke plaatjes erop. Het kaftpapier was hier idd na een half jaar al helemaal kapot en had totaal geen effect meer.
Mama
23-06-2010 om 15:47
Goh
hier gaan alle boeken in rekbare kaften. ook de slappe.
De werkboeken niet, maar die kaften we sowieso niet
Brianna F
23-06-2010 om 16:07
Jarenlang
hebben mijn dochters hun boeken gekaft met gewoon effen gekleurd papier, dat ik op grote rollen in de garage heb staan. Waarschijnlijk van een drukkerij geweest, ooit heb ik dat eens bij het oud papier weggesleept.
Ze laten alle klasgenootjes erop tekenen en schrijven zodat het heel persoonlijk wordt.
Die kinderen schijnen onder de lessen niets anders te doen te hebben dan elkaars boeken op te leuken![]()
Bintje
23-06-2010 om 16:28
Waar (vragen over rekbare kaften)
Waar kopen jullie die rekbare kaften dan? Ik zag ze bij de Bruna voor 2,95 als ik het goed heb. Ik vond dat nogal duur. En hoelang doe je er mee en bevalt het goed?
Leuk, Brianna, dan doen jouw kinderen hetzelfde als de mijne.
anna van noniemen
23-06-2010 om 20:33
Rekbare kaften?
Wat is dat nou weer?
(merk dat ik al heel lang uit de middelbare school tijd ben!)
krulleke
24-06-2010 om 00:00
Bruna
koop ik het altijd voor mijn zoon, de effe saaie zijn wel dikker en steviger als de printgevallen, gelukkig krijgt mijn dochter volgend jaar een laptop dus er hoeft niet gekaft te worden voor haar.,
gr krulleke
Nowee
24-06-2010 om 11:57
Bintje
Die rekbare boekenkaften zijn bij Van Dijk (ik weet niet of jij daar ook de schoolboeken vandaan hebt) 12 voor 17,95, gewoon de uni-kleuren. Dat is wel een stuk goedkoper van 2,95 per stuk bij Bruna. Ik ga ze dit jaar ook maar bestellen voor zoon denk ik.
Bintje
24-06-2010 om 16:46
Savon
Dat scheelt nogal. Zou die aanbieding ook gelden als je alleen maar boeken inlevert? School gaat namelijk zelf de boeken aanschaffen en een boekenfonds starten.
Tineke
24-06-2010 om 17:03
Hoezo kopen jullie?
En hoezo moet moesje uitzoeken waar je het leukste/mooiste/beste kaftpapier koopt? Dat kunnen pubers toch allemaal wel zelf?!
Bintje
24-06-2010 om 18:41
Nee hoor
Zo erg is het hier niet, hoor, heksenvet. Dochter krijgt een budget en gaat zeer binnenkort met een paar vriendinnen voor het eerst alleen met de trein naar de grote stad om in te slaan. Ze had het toevallig vandeweek over die rekbare kaften, dat leek haar wel wat, ze heeft een hekel aan kaften en was al weer op zoek naar een oplossing die ik te duur vond.