Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Fatima

Fatima

11-02-2010 om 19:03

Kadootje voor de meester?

Ik heb de draadjes gelezen op dit forum met kadootjes voor juffen maar ik zie weinig tips voor alleenstaande jonge meesters. Weet iemand daar iets origineels voor?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-02-2010 om 19:36

Niet origineel wel leuk

de bioscoopbon.

Fatima

Fatima

11-02-2010 om 20:05

Duur!

Voor onder de 7 euro kan ik al niet meer naar de bioscoop dus dat vind ik veel te duur. Het gaat om een aardigheidje op zijn verjaardag.

fluitketel

fluitketel

11-02-2010 om 20:19

Leuke koffiebeker

die heb ik ooit wel aan een alleenstaande meester gegeven als afscheidskado aan het eind van het schooljaar. Dat werd erg gewaardeerd. Of iets lekkers zoals chocolade als hij van snoepen houdt.

Puck

Puck

11-02-2010 om 20:21

Zelf knutselen

Als het om een aardigheidje gaat: laat je kind zelf iets knutselen, kleien, tekenen, oid. Dat vind ik meestal veel leukere cadeautjes als een gekocht zeepje oid.

Lou

Lou

11-02-2010 om 21:10

Knutselen

Ik zou gewoon iets liefs laten knutselen, valt altijd wel in de smaak denk ik. Mijn dochter zou waarschijnlijk zijn naam in strijkkralen willen maken (als hij geen lange naam heeft...) en dat is dan een naambordje voor op zijn deur. Of een mooi gedichtje overschrijven en daar een tekening bij maken. Dat soort dingen.

amk

amk

11-02-2010 om 21:11

5 euro

is de kleinste bioscoopbon, je hoeft toch niet gelijk 2 kaartjes te kopen?
Hij kan zelf dan ook wat bijleggen. Ik ben altijd erg blij met veel kleine bonnen, kan ik regelmatig lekker goedkoop naar de bios.

Fatima

Fatima

12-02-2010 om 08:49

Knutselen

Mijn dochter zit in groep 7, dan vind ik knutselen ook niet echt leuk meer. Ik wil ook niet van die blijvende dingen geven als koffiebekers. Die krijgen ze al zoveel, wat moeten ze ermee?

Iedereen denkt altijd origineel te zijn maar wat heb je aan een huis vol dezelfde dingen als koffiebekers?

Moeilijk vind ik het.

reina

reina

12-02-2010 om 08:56

Kaart

Een leuke kaart met iet swat je kind er zelf in tekent of schrijft? Een zelfgamaakte kaart? Aparte pen?

Tijgeroog

Tijgeroog

12-02-2010 om 09:01

Boekenlegger

Een zelfgemaakte boekenlegger, met eventueel een foto van je kind erbij? Zelfgebakken koekjes, zelfgemaakte jam (niet helemaal het seizoen, dat wel)

Ellen Wouters

Ellen Wouters

12-02-2010 om 10:02

Iets wat op gaat

Het ideale cadeautje voor iemand wiens voorkeuren je niet goed kent, vind ik een cadeautje dat op gaat.

Chocola, een fles wijn, een grote zak luxe noten, een stuk kaas van de goede kaasboer, thee-en-lekkere-dingetjespakketje van de theewinkel, een paar mooie kaarsen....

Anders zit de brave man inderdaad met een huis vol zelfbeschilderde koffiebekers na verloop van tijd.

En als je het niet lekker vindt, dan geef je het weg of je laat het stilletjes verdwijnen, maar het is tenminste een cadeau dat uit de aard der zaak weer verdwijnt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.