Bloemetje?
25-01-2010 om 16:04
Blijk van waardering voor juffen (extra)
Mijn zoon van 5 bezoekt het speciaal onderwijs, en is nog niet zindelijk (heeft ws niks met elkaar te maken, maar voor de achtergrond info). Nu moet hij gemiddeld zo'n 2 à 3x per dag verschoond worden. Ik vind het zelf al erg vervelend, en ik realiseer me dat het voor de juffen een nog véél vervelender klusje moet zijn. Ik wil hen graag iets geven om mijn waardering te laten blijken (gewoon af en toe bedanken voor de goede zorgen doe ik al). Het is dus een bedankje namens mij (niet namens kind), daarom vallen beschilderde tissuedozen e.d. wat mij betreft af.
Ik vraag me af: mogen juffen cadeaubonnen accepteren? En is dat een leuk/goed idee of toch too much (mijn budget is beperkt en het gaat om zeker 3 juffen)? Is een bloemetje iets? Vind ik toch wat ongemakkelijk, met 4 bossen rozen het schoolplein op. Ik voel zelf het meeste voor een kleine boekenbon of zo, maar wat vinden jullie?En dan het moment: ik overweeg het te geven op het eerstvolgende oudergesprek, maar miss is het eind vh schooljaar een beter moment? (het zindelijkheidsprobleem is naar verwachting niet op korte termijn verdwenen, al werken we er hard aan en lopen we inmiddels bij de kinderarts).
Alvast dank voor de input!
Linda99
25-01-2010 om 16:58
Lief
Wat lief van je!
Zelf zou ik denk ik voor bloemen gaan en ze dan laten bezorgen. Ben je meteen van het gezeul (en de starende ogen) af
Puck
25-01-2010 om 16:59
Leuk idee
Ik denk dat zo'n initiatief zeker gewaardeerd zal worden. Een bloemetje is een leuk idee. Als je budget beperkt is dan kun je misschien 1 gezamelijk bloemetje geven dat op de docentenkamer neergezet kan worden. Hebben niet alleen de betreffende juffen er wat aan, maar is ook leuk voor het hele team.
juf
25-01-2010 om 17:30
Lief
Wat lief....de leerkrachten zullen het zeker waarderen maar......maak het niet te groot. De waardering alleen al is fijn! Geef ze 1 roos met een kaartje waarop je je waardering uitspreekt.
reina
25-01-2010 om 22:32
Lief!
Zal zeker gewaardeerd worden! Je kunt ook denken aan een potje met wat bloeiende bolletjes, die kunnen ze later in de tuin zetten, zo is het toch blijvend. Misschien gewoon een keer op een middag na schooltijd geven?
Bloemetje?
26-01-2010 om 07:57
Dank
Voor jullie reacties. Ik kom haast nooit op school, zoon wordt met ll-vervoer gebracht en gehaald. Ook daarom vind ik het ongemakkelijk om met bloemen aan te komen. Dat zou dan moeten op een oudergesprek en dat vind ik eigenlijk geen goed moment.
Maar laten bezorgen is natuurlijk een idee, en dan doe ik idd niet 4 bossen, maar gewoon eentje voor alle juffen. dDat kan dus wel, vinden jullie?
Bloemetje!
26-01-2010 om 13:13
Gedaan
In een daadkrachtige bui net even geregeld, van de week worden er bloemen bezorgd op school!